۰
plusresetminus
شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

تصاحب شرکت تبلیغاتی فلایت توسط اسنپ

ایتنا – به نظر می‌رسد اسنپ با تصاحب شرکت تبلیغاتی فلایت، سرگرم تکمیل گروه تبلیغاتی خودش است.
تصاحب شرکت تبلیغاتی فلایت توسط اسنپ


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از cnet، اسنپ (مالک اسنپ‌چت)، روز گذشته تصمیم گرفت شرکت تبلیغاتی فلایت (Flite) را خریداری کرد.

البته مبلغ این خرید هنوز مشخص نیست؛ اما منابع آگاه می‌گویند هدف اصلی از این ادغام، آوردن افراد مستعد در زمینه تبلیغات به شرکت اسنپ بوده است.

بنابر اعلام وب‌سایت فلایت، محصولات تبلیغاتی این شرکت، بیشتر روی ایجاد محتوا تمرکز دارند. این بدان معناست که فلایت از ابزارهای تولید آگهی‌های دیجیتالی همچون آگهی‌های ویدیویی ۳۶۰ درجه‌ای و آگهی‌های ویدیویی عمودی استفاده می‌کند که برای گوشی‌های هوشمند مناسب هستند.

گفته می‌شود اسنپ‌چت که تعداد قابل توجهی از آگهی‌های ویدیویی عمودی را پخش می‌کند، تنها شرکتی بوده که این نوع از آگهی‌ها را به روندی معمول تبدیل ساخته است.

بدین ترتیب، شرکت اسنپ وارد عرصه جدیدی می‌شود؛ به ویژه در زمینه فناوری‌های تبلیغاتی. این شرکت از APIهای تبلیغاتی نیز استفاده می‌کند که این امکان را به بازاریابان می‌دهند تا با استفاده از الگوریتم‌های پیشنهاددهی و قیمت‌گذاری، تبلیغات خود را خودکار نمایند. احتمال بسیار زیادی وجود دارد پس از این ادغام، سود سرشاری نصیب اسنپ شود.

گفتنی است دیگر بازیگران عرصه آگهی‌های دیجیتالی همچون فیس‌بوک، گوگل و توییتر نیز APIهای مشابهی در اختیار بازاریابان قرار می‌دهند.


به گفته منابع آگاه، درآمد سال ۲۰۱۶ اسنپ، بالغ بر ۳۵۰ میلیون دلار می‌باشد و برخی از سرمایه‌گذاران معتقد هستند که این شرکت در سال ۲۰۱۷ به یک شرکت یک میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد.

رقم گفته شده، نزدیک به سه برابر کل میزان فروش اسنپ در سال جاری است و بنابراین خودکارسازی یا اتوماسیون فروش از طریق فناوری تبلیغاتی (و آموزش نحوه ایجاد آگهی‌های اسنپ‌چت به بازاریابان) می‌تواند بخش عمده‌ای از این رشد را شامل شود.
 
کد مطلب: 47107
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام