۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳

بزرگ‌ترین شکست یک گوشی هوشمند

ایتنا - در این خبر درباره گوشی هوشمندی بخوانید که تنها یازده نفر در کل جهان آن را خریداری کردند.
بزرگ‌ترین شکست یک گوشی هوشمند


ماه گذشته اعلام شد شرکت Coship’s در تلاش است با فروش گوشی هوشمند Moly X1 مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون درآمد کسب کند. در حقیقت هدف اصلی شرکت مذکور این بود که با ساخت این گوشی هوشمند وضعیت بازار را بسنجد و توان خود را برای حضور در این بازار تحلیل کند.


به گزارش ایتنا از دنیای اقتصاد، به هر حال هم اکنون دوره زمانی قابل ملاحظه از عرضه رسمی این گوشی هوشمند می‏‌گذرد و به نظر می‏رسد هیچ کاربری تمایل به خرید یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون ندارد. این مرکز که گوشی خود را با همکاری شرکتی به نام Indiegogo تولید کرد، در بیانیه مشترک خود توضیح داد که در مجموع از فروش گوشی هوشمند یاد شده حدود ۲۵۶۹ دلار درآمد کسب کرده است.

به‌طور کلی می‏توان گفت که در این دوره زمانی یک ماهه فقط ۱۱ نفر گوشی هوشمند Moly Z1 را مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون خریداری کردند و این مساله نشان داد که باید این پلتفرم برای همیشه بازنشسته شود. این یکی از بزرگ‌ترین شکست‌ها برای عرضه یک دستگاه گوشی هوشمند ویندوزی بود. این گوشی نمایشگر ۵/ ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی داشت و از مهمترین قابلیت‌های آن پردازنده چهار هسته‏‌ای Snapdragon 410 با توان ۲/ ۱ گیگاهرتز، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۱۳مگاپیکسلی، فلش LED دوگانه و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بود.
کد مطلب: 47085
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام