۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

نوت ۷ برای همیشه نابود می‌شود؟

ایتنا - انفجار دوباره گوشی‌های جایگزین شده نوت ۷ باعث توقف فروش نوت ۷ توسط اپراتورهای آمریکایی شد.
نوت ۷ برای همیشه نابود می‌شود؟


خبر تعلیق ادامه فروش نوت ۷ سامسونگ توسط اپراتورهای بزرگ آمریکایی ازجمله AT&T تلخ‌ترین خبر برای مدیران کره‌ای است که چشم امید به فروش‌های بیشتر فبلت خود در بازار آمریکا دوخته بودند.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، انفجار دوباره گوشی‌های جایگزین شده نوت ۷ حکایت از داستان ادامه‌دار انفجار و ترس و وحشت نه‌تنها مردم، بلکه دولت‌های غربی دارد که می‌تواند مانند بمب پرتابل در دست تروریست‌ها و در هرجایی باعث انفجار و وقوع حوادث تروریستی شود.

عدم توانایی فنی سامسونگ در حل معضل شارژ سریع باتری‌های به‌ظاهر معیوب، فراتر رفته و از بُعد فنی وارد بُعد امنیتی سیاسی شده است تا ۱ میلیون گوشی فروخته‌شده در آمریکا و حدود ۳ الی ۴ میلیون گوشی فروخته‌شده در سایر بازارها را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

سامسونگ در بیانیه رسمی خود درباره انفجار نوت ۷ جایگزین شده در خطوط هوایی جنوب غرب وعده تحقیق بیشتر داده و در مورد تهدید به توقف فروش نوت ۷ توسط اپراتورهای آمریکایی حرفی برای گفتن نداشته است تا تأیید ضمنی نسبت به سقوط و نابودی فبلت زیبای ۲۰۱۶ خود داشته باشد.

بدین ترتیب سامسونگ برای جلوگیری از ضرر بیشتر باید پرونده نوت ۷ را بسته و خیلی سریع مدل جدیدتری مانند نوت ۷ اس را بیرون بدهد تا اعتماد مردم به این کمپانی کره‌ای دوباره بازگردد.
کد مطلب: 45887
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام