۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۰

کاربری ویژه واقعیت مجازی برای سیستم قضایی آلمان

ایتنا- به‌تازگی مقامات سیستم‌های قضایی آلمان برای بازجویی از افراد مظنون به انجام جنایت‌های جنگی در دوران نازی‌ها به استفاده از فناوری واقعیت مجازی روی آوردند.
کاربری ویژه واقعیت مجازی برای سیستم قضایی آلمان


به‌تازگی مقامات سیستم‌های قضایی آلمان برای بازجویی از افراد مظنون به انجام جنایت‌های جنگی در دوران نازی‌ها به استفاده از فناوری واقعیت مجازی روی آوردند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی rt، بدون شک جنگ جهانی و دوران سلطه رژیم نازی بر بخش‌های مختلف اروپا یکی از تلخ‌ترین دوران تاریخ بشر به‌حساب می‌آید.

جالب است که بدانید که کشور آلمان همچنان پیگیر شناسایی و مجازات افرادی است که در آن دوران با نازی‌ها همکاری داشته‌اند.

 

در همین راستا نیز یک مدل سه‌بعدی از یکی از کمپ‌های بسیار مشهور نازی‌ها در المان در قالب سیستم‌های واقعیت مجازی بازسازی‌شده است تا به کمک آن بتوان جنایتکاران جنگی‌ای که هنوز سندی برای دخالت آنها در پروژه‌های نازی وجود نداشته است را به دام انداخت.

این کمپ که اردوگاه آشویتس نام داشته است یکی از اردوگاه‌های مخوف کار اجباری در دوران آلمان نازی بوده است و حال مقامات قضایی آلمان با فرستادن افراد مظنون به نسخه واقعیت مجازی این اردوگاه می‌توانند نشانه‌هایی از حضور آن‌ها در این محیط را کشف کرده و گناه‌کار بودن یا بی‌گناه بودن آن‌ها را اثبات کنند.
 
کد مطلب: 45747
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام