۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶

نرم‌افزارهای ناخواسته بیشتر از بدافزارها مشکل‌ساز هستند

ایتنا- به‌تازگی یک نظرسنجی در زمینه نرم‌افزارها نشان داده است که نرم‌افزارهای ناخواسته بیش از بدافزارها در عملکرد کاربران کامپیوتر اختلال ایجاد می‌کنند.
نرم‌افزارهای ناخواسته بیشتر از بدافزارها مشکل‌ساز هستند


به‌تازگی یک نظرسنجی در زمینه نرم‌افزارها نشان داده است که نرم‌افزارهای ناخواسته بیش از بدافزارها در عملکرد کاربران کامپیوتر اختلال ایجاد می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، به‌تازگی دانشمندان فعال در دانشگاه نیویورک اقدام به انجام تحقیقات ویژه در زمینه وضعیت نرم‌افزارها در جهان کرده‌اند.

نتایج این تحقیقات نشان داده است که بیشتر کاربران معتقدند که نرم‌افزارهایی که به‌صورت ناخواسته بر روی سیستم آنها نصب می‌شوند بیش از بدافزارها برای آنها دردسرساز هستند.


این افراد در نظرسنجی یاد شده به مواردی مانند تقویم‌های مختلف نصب شده بر روی کامپیوتر و یا تولبارهای متعددی که با نصب یک نرم‌افزار بر روی سیستم نصب می‌شوند به‌عنوان عذاب‌آورترین موارد موجود برای کامپیوترها اشاره کرده‌اند.

شایان‌ ذکر است که این نرم‌افزارها که به‌صورت اختصاری با نام ooze شناخته می‌شوند می‌توانند سیستم‌های کامپیوتری را به‌شدت کند کنند و همین امر نیز نارضایتی بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.

در این میان کاربران اعلام کرده‌اند که نسبت به سیستم‌هایی مانند سامانه مسدود کردن نرم‌افزارهای اضافه گوگل نظر مساعدی دارند و به نظر می‌رسد که این غول فناوری در این زمینه موفق عمل کرده است.
 
کد مطلب: 44685
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام