۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵

میزان مکالمات خارجی ایرانیان ظرف یک سال رشدی نکرد

ایتنا- نگاهی به آمارهای رسمی ارائه شده در زمینه نرخ مکالمات بین‌الملل نشان می‌دهد که میزان ترافیک این بخش در دو سال اخیر ثابت مانده است.
میزان مکالمات خارجی ایرانیان ظرف یک سال رشدی نکرد


شرکت ارتباطات زیرساخت طبق روال هر ساله به ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام داده در سال گذشته پرداخته و گفته که در سال ۹۴ حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون دقیقه مکالمات بین‌المللی برقرار کرده است.


این مکالمات به گفته مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه این شرکت از طریق تجهیزات مداری و VoIP زیرساخت برقرار شده است.

از این میزان مکالمات سهم ترافیک صادره از ایران به مقصد دیگر کشورها یک میلیارد و دویست میلیون دقیقه و میزان ترافیک وارده به ایران نیز یک میلیارد دقیقه بوده است.

گزارش عملکرد مربوط به سال ۹۳ این شرکت نشان می‌دهد که دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون دقیقه مکالمات و ارتباط تلفنی بین‌الملل توسط ایرانیان برقرار شده و این نشان از ثبات در میزان ترافیک رد و بدل شده در حوزه تماس‌های بین‌الملل دارد.

رشد ابزارهای ارتباطی نوین دو سالی می‌شود که گریبان مکالمات و پیامک‌های داخلی و خارجی را گرفته و گزارش عملکرد سال ۹۴ این شرکت دولتی نیز گویای این ماجراست.

علاوه بر این گفته شده در ایام نوروز امسال، شرکت ارتباطات زیرساخت ۸۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه ترافیک بین‌الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشورهای جهان برقرار کرده که از این حجم مکالمه، ۴۸ میلیون و صد هزار دقیقه سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دقیقه سهم ترافیک وارده بین‌الملل به کشور بوده است.

اوج ترافیک روزانه مربوط به روز اول فروردین بوده که در این روز ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دقیقه مکالمه مبادله شده است.

منبع : تسنیم
کد مطلب: 42407
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام