۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱

با 6 ساعت هوشمند و البته گران این روزهای دنیای فناوری آشنا شوید

ایتنا- اگر طرفدار ساعت‌های هوشمند هستید، این مقاله را بخوانید!
با 6 ساعت هوشمند و البته گران این روزهای دنیای فناوری آشنا شوید


هر چند کلاسیک کاران ترجیح می‌دهند پول‌های خود را خرج ساعت‌های سنتی کنند، اما سازندگان با دیدن مشتریان نسل جدید وارد عرصه ساخت ساعت‌های هوشمند لوکس و گران شده‌اند.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، در اینجا به معرفی تصویری ۶ ساعت هوشمند و البته بسیار گران این روزهای دنیای فناوری می‌پردازیم.


ساعت ۸۹۰۰ دلاری از طریق اپلیکیشن مخصوص مدیریت می‌شود و با آن می‌توان تنظیمات زمان، هشدار و مود شب را در اختیار داشت. دیدن ایمیل، پیام‌های واتس‌‌آپ، تقویم و تماس‌های تلفنی نیز در آن مشاهده می‌شود.

 

ساعت هوشمند اپل به قیمت ۱۲ هزار دلار که با سازگار شدن با آیفون در کنار صدها اپلیکیشن، جذابیت خاصی برای متمولین عاشق اپل ایجاد کرده است.


ساعت هیبریدی که پیام‌های فیس‌بوک، توئیتر، واتس‌آپ را در کنار ایمیل‌های جدید می‌توان روی آن دید. همچنین به عنوان دستگاه تناسب اندام وسلامتی عمل می‌کند و اطلاعات سلامت روزانه شما و مصرف کالری را روی پی.سی و موبایل منتقل می‌کند.

 

ساعت هوشمند ۱۵۰۰ دلاری است که تراشه اینتل اتم از نوع Z34XX دارد و ساعتی اندرویدی محسوب می‌شود. میکروفون ریزی دارد که با دستیار صوتی گوگل سازگار شده و پاسخ می‌دهد.


ساعت ۱۲۹۵ دلاری فدریک کنستانت است که البته نمایشگر آن قابل دست‌کاری نیست.بلکه به اپلیکیشن MotionX-365 وصل می‌شود و سنسورهای داخل ساعت میزان خواب‌وبیداری شمارا مدیریت کرده و گزارش می‌دهد. هم زمان با سیستم‌عامل اندروید و آی.او.اس سازگار می‌شود.


ساعت هزار دلاری که در دل خود سنسور MotionX داشته و فعالیت و خواب شما را مانیتور می‌کند. با هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی.او.اس کار می‌کند.
کد مطلب: 41007
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام