۰
plusresetminus
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵

هشدار درباره سوءاستفاده از اطلاعات شخصی کاربران توسط خدمات‌دهندگان اینترنت در آمریکا

ایتنا- برخی گروه‌های مدافع حریم شخصی کاربران در اینترنت از سواستفاده خدمات‌دهندگان اینترنت آمریکا از اطلاعات شخصی کاربران خبر داده‌اند.
هشدار درباره سوءاستفاده از اطلاعات شخصی کاربران توسط خدمات‌دهندگان اینترنت در آمریکا


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از پی‌سی‌مگ، این گروه‌ها می گویند کام‌کست، وریزون و برخی خدمات‌دهندگان بزرگ اینترنت در آمریکا چندان به حریم‌شخصی کاربران احترام نمی‌گذارند.


آنان از کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا خواسته‌اند تا قوانین مربوط به احترام به حریم‌شخصی کاربران را تقویت کرده و خدمات‌دهندگان اینترنت را ملزم به رعایت آنها کند.

این گروه‌ها و از جمله اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا و مرکز دموکراسی دیجیتال ایالات متحده در نامه خود خطاب به تام ویلر رئیس کمیسیون فدرال ارتباطات امریکا تصریح کرده‌اند که Comcast، AT&T، Verizon و ... به سادگی به داده‌های کاربران دسترسی دارند و می‌توانند از انها برای نمایش تبلیغات مرتبط با علائق و سلیقه کاربران سواستفاده کنند.

آنها می‌توانند سایت‌های مورد مراجعه کاربران را بررسی کرده و از اطلاعاتی از این دست سواستفاده کنند.

پیش از این وریزون و کام‌کست مدعی شده بودند سواستفاده‌ای از اطلاعات خصوصی کاربران به عمل نیاورده‌اند، اما متخصصان می‌گویند بررسی آگهی‌های آنلاین به نمایش درآمده برای کاربران و تفاوت آنها ثابت می‌کند سرویس دهندگان اینترنت نحوه استفاده هر فرد از اینترنت را بررسی می کنند. رئیس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا گفته‌است این موضوع را طی ماه‌های آینده مورد بررسی قرار خواهد داد.
کد مطلب: 40585
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام