۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹

فقط ۲۰ درصد سازمان‌های جهان از DevOps استفاده می‌کنند

ایتنا - 55 درصد مدیران سازمان‌ها بر این باورند که در زمینه DevOps و خدمات مربوط به آن استراتژی و سیاست‌های صحیح در نظر گرفته‌اند.
فقط ۲۰ درصد سازمان‌های جهان از DevOps استفاده می‌کنند


به نظر می‌رسد DevOps یکی از کارآمدترین روش‌ها برای سازمان‌های امروزی است. ولی چقدر طول می‌کشد تا همه سازمان‌های جهانی از مزایای آن مطلع شوند و خود را به این سیستم مجهز کنند؟


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، نتایج حاصل از یک بررسی روی ۱۴۴۲ مدیر ارشد IT و مدیرعامل در سازمان‌های مختلف توسط مرکز CA Technologies نشان داد تنها ۲۰ درصد کسب و کارها اقدام به استفاده از DevOps کرده‌اند یا آن را به طور کامل در اختیار گرفته‌اند.

با این وجود باید گفت رقم یاد شده قابل ملاحظه است و چشمگیر به نظر می‌رسد. این بررسی همچنین خاطرنشان کرد این میزان سازگاری با خدمات DevOps نشان می‌دهد که اقدامات نوآورانه دیجیتالی در سازمان‌ها بسیار رقابتی بوده و تاثیرات قابل ملاحظه‌ای روی فرآیند ارتباط با مشتری گذاشته است.

در زمینه DevOps خلاقیت و مشارکت گسترده مراکز توسعه دهنده نرم‌افزاری بسیار اهمیت دارد و خودکارسازی سیستم‌های درون‌سازی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. با همه این تفاسیر DevOps می‌تواند فرهنگ سازمانی را به طور کامل ارتقاء دهد و سرویس‌های بهتری را در اختیار کارمندان بگذارد.

 

البته باید گفت که در پازل بزرگ DevOps همچنان قطعه‌های مفقود شده فراوانی وجود دارد. این بررسی نشان داد ۵۵ درصد مدیران سازمان‌ها بر این باورند که در زمینه DevOps و خدمات مربوط به آن استراتژی و سیاست‌های صحیح در نظر گرفته‌اند که این بسیار خبر خوبی است.

با این وجود گفته می‌شود هنوز نیمی از سازمان‌ها با DevOps مشکل دارند و به درستی نمی‌دانند که چگونه باید این سیستم را در فرآیندهای داخلی خود مستقر کنند.
 
کد مطلب: 40384
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام