۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱

نقشه جامع Dropbox برای ارائه خدمات ابری به سازمان‌ها

ایتنا - Dropbox هم‌اکنون بیش از 400 میلیون مشترک در سراسر جهان دارد که البته 8 میلیون آنها را کاربران سازمانی تشکیل می‌دهند.
نقشه جامع Dropbox برای ارائه خدمات ابری به سازمان‌ها


شرکت Dropbox به سرمایه‌گذاران و تحلیلگران خود توضیح داد که تا چه اندازه بر خدمات همکاری و سازمانی تاکید دارد و از این طریق می‌خواهد عرصه گسترده‌تری از بازار جهانی را تحت پوشش بگیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت اعلام کرد پلتفرم کاربری آن که خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات مبتنی بر فضای پردازش ابری را ارائه می‌دهد، بسیار مورد توجه سازمان‌های جهانی قرار گرفته است و می‌تواند برای ارائه خدمات تخصصی هم مفید باشد.

شرکت Dropbox هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد که البته ۸ میلیون آنها را کاربران سازمانی تشکیل می‌دهند.

«درو هاوستون» مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Dropbox ضمن اعلام خبر مذکور توضیح داد که این شرکت به صورت ویژه بر خدمات سازمانی تاکید کرده است و اولویت اصلی خود را ارائه خدمات تخصصی ابری در حوزه سازمانی می‌داند.

 

سرویس Dropbox for Business‌ که به صورت اختصاصی برای کاربران سازمانی ارائه شده است، بیش از ۱۵۰ هزار کاربر فعال را شامل می‌شود و قرار است خدمات بیشتری برای آن عرضه شود.

این سرویس در سال جاری میلادی راه‌اندازی شد و شرکت Dropbox هم‌اکنون قصد دارد به دنبال همکاری‌های گسترده خود با شرکت‌های بزرگی چون Expedia، Hearst، Hyatt و News Corp، در سال ۲۰۱۶ میلادی خدمات ابری خود را گسترده‌تر کند.

این شرکت روز گذشته کنفرانس سالانه Dropbox Open خود را در سانفرانسیسکو برگزار کرد و هاوستون طی آن توضیح داد که Dropbox فقط برای کاربران خانگی سرویس‌های خود را ارائه نمی‌دهد و ضمن برخورداری از سیستم‌های امنیتی پیشرفته، خدمات ابری تخصصی را در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد.
 
کد مطلب: 39107
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام