۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲

بتای SQL Server 2016 عرضه شد

ایتنا - با این به‌روزرسانی مدیران شبکه از این پس می‌توانند پایگاه داده SQL را در قالب ابزارهای کاربردی برای تحلیل داده‌ها استفاده کنند.
بتای SQL Server 2016 عرضه شد


شرکت مایکروسافت روز گذشته کنفرانس جهانی SQL Server Summit را در شهر سیاتل آمریکا برگزار کرد و طی آن نسل جدید محصولات سازمانی خود را در معرض دید عموم قرار داد.


به گزارش رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، از جمله محصولات جدید مایکروسافت نسخه بتای نرم‌افزار پایگاه داده مخصوص سرورها و نسخه ی بتای سیستم‌های Azure Data Lake Store و خدمات Analytics بود.

نسخه سوم خدمات SQL Server 2016 که هم‌اکنون پیش‌نمایش اولیه آن عرضه شده است از خدمات SQL Server R پشتیبانی می‌کند و بر این اساس زبان برنامه‌نویسی متن‌باز R را در نرم‌افزار پایگاه داده مایکروسافت مورد پشتیبانی قرار می‌دهد.

با این به‌روزرسانی مدیران شبکه از این پس می‌توانند پایگاه داده SQL را در قالب ابزارهای کاربردی برای تحلیل داده‌ها استفاده کنند و کارشناسان علوم داده هم می‌توانند به راحتی محل ذخیره‌سازی داده‌ها را به صورت مجزا در اختیار بگیرند.

 

پیش‌نمایش اولیه نرم‌افزار جامع مایکروسافت برخی قابلیت‌های قدیمی‌تر از جمله Stretch Database را نیز به نرم افزار SQL Server 2016 اضافه کرده است. سازمان‌ها به کمک این قابلیت‌ها می‌توانند در سرورهای داخلی و خدمات پردازش ابری Azure مایکروسافت به راحتی از این خدمات بهره‌مند شوند.

در وبلاگ رسمی شرکت مایکروسافت گفته شد مدیران شبکه در سراسر جهان می‌توانند طی چند روز آتی نسخه بتای این نرم‌افزار را از روی اینترنت بارگذاری کنند.
 
کد مطلب: 39049
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام