۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸

OneDrive جدید تا پایان ۲۰۱۵ عرضه می‌شود

ایتنا - مقرر شد تا پیش از پایان سال 2015 میلادی نسخه نهایی این دو ابزار جدید برای رایانه‌های مبتنی بر ویندوز مک عرضه شود.
OneDrive جدید تا پایان ۲۰۱۵ عرضه می‌شود


اوایل سال جاری میلادی مدیران ارشد مایکروسافت اعلام کردند که غول نرم‌افزاری جهان قصد دارد نسخه جدید یکپارچه OneDrive و نسخه سازمانی این سرویس موسوم به OneDrive for Business را در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت مایکروسافت سرانجام در تاریخ ۳۰ سپتامبر یعنی آخرین روز از فصل سوم سال ۲۰۱۵ این اقدام را انجام داد و نسخه جدید سرویس کاربری خود برای ذخیره داده‌ها روی فضای ابری را عرضه کرد.

در این اقدام OneDrive for Business مایکروسافت به عنوان ابزار ذخیره‌ساز ابری سازمانی به‌روز شد و قابلیت‌های جدید را روی این پلتفرم در اختیار گرفت.

شرکت مایکروسافت به صورت همزمان پیش‌نمایش عمومی دو ابزار OneDrive و OneDrive for Business را برای رایانه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک عرضه کرد و توضیه داد که به زودی نسخه نهایی این محصول در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

در این به‌روزرسانی قابلیت جدیدی ارایه شده است که کاربران سرویس OneDrive for Business می‌توانند با کاربران OneDrive در ارتباط باشند. همچنین مقرر شد تا پیش از پایان سال ۲۰۱۵ میلادی نسخه نهایی این دو ابزار جدید برای رایانه‌های مبتنی بر ویندوز مک عرضه شود.

لازم به ذکر است طی چند ماه گذشته تعداد زیادی از سازمان‌های جهانی نسخه NGSC این ابزار ابری را مورد آزمایش قرار دادند. شرکت مایکروسافت از روز جاری پیش‌نمایش این محصول را به صورت عمومی عرضه کرد تا دیگر سازمان‌ها نیز بتوانند OneDrive for Business را با سیستم‌های داخلی خود سازگار کنند.
 
کد مطلب: 38443
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام