۰
plusresetminus
شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹

شکست بزرگ خدمات سازمانی NetSuite در فصل دوم 2015

ایتنا - این شرکت سه ماه قبل از ژوئیه امسال 32.3 میلیون دلار ضرر خالص را تجربه کرد و به‌ازای هر سهم خود سنت از دست داد.
شکست بزرگ خدمات سازمانی NetSuite در فصل دوم 2015


شرکت NetSuite از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ابزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی روز گذشته گزارش مربوط به وضع مالی خود در سه ماهه دوم سال جاری میلادی را منتشر کرد و در مقایسه آن با دوره زمانی مشابه سال قبل مشخص شد این شرکت نتوانسته‌ است بر مجموع درآمدهایش بیافزاید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، NetSuite که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع شده است در گزارش اخیر خود توضیح داد طی سه ماه قبل از ژوئیه امسال ۳۲.۳ میلیون دلار ضرر خالص را تجربه کرده است و به عبارت دیگر، به ازای هر سهم خود در تالار بورس ۴۱ سنت از دست داده است.

مجموع درآمدهای شرکت NetSuite در فصل دوم امسال ۱۷۷.۳ میلیون دلار محاسبه شد که این رقم رشد ۳۵ درصدی درآمدها را نشان می‌داد و با این وجود شرکت مذکور نتوانست به سوددهی برسد.

وال استریت پیش‌بینی کرده بود که NetSuite در این دوره زمانی ۱۷۲.۱۱ میلیون دلار درآمد کسب می‌کند و مجموع ضررهای مالی آن از رقم یاد شده فراتر می‌رود.

 

«زاچ نلسون» مدیرعامل NetSuite از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان خدمات ابری در جهان اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی موقعیت، وضعیت حضور در بازار و... را برای شرکت خود تغییر می‌دهد و باعث میشود NetSuite درآمدهای خود را افزایش دهد.

نلسون همچنین اظهار داشت که NetSuite بر اساس استراتژی‌های جدید خود موفقیت‌های بیشتری در بازارهای نوظهور می‌بیند و قرار است سرمایه‌گذاری‌های خود را در حوزه بازاریابی، تولیدات کارخانه‌ای و عرضه محصولات جدید افزایش دهد.
 
کد مطلب: 37232
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام