۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸

حراج دوباره شماره‌های رند همراه اول آغاز می‌شود

فروش به بالاترین قیمت پیشنهادی
ایتنا- طبق آئین‌نامه‌ای که تصویب شده متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی از موضوع حراج شماره‌های رند آگاه شوند.
حراج دوباره شماره‌های رند همراه اول آغاز می‌شود


مدیرکل فروش همراه اول از آغاز مجدد فروش شماره‌های رند و مناسب خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی از حراج شماره‌ها آگاه شوند و برای خرید اقدام کنند. شماره‌ها طبق قیمت پایه کارشناسی نرخ‌گذاری و در حراج کشف قیمت می‌شود.


به گزارش ایتنا از فارس، مهدی غیناقی از برنامه همراه اول برای حراج شماره‌های رند خبر داد.

مدیرکل فروش همراه اول افزود: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سال ۹۳ دستورالعملی با نام فروش شماره‌های رند (مرتب) و مناسب به تصویب رساند که پس از ابلاغ این مصوبه، لازم بود مکانیزم‌ها و زیرساخت‌ها برای واگذاری شماره‌های رند (مرتب) و مناسب تلفن همراه آماده می‌شد.

وی درباره روال و چگونگی فروش، توضیح داد: طبق آئین‌نامه‌ای که برای این منظور در شرکت ارتباطات سیار تدوین شده، متقاضیان به صورت اینترنتی می‌توانند از موضوع حراج شماره‌های رند آگاه شوند و به صورت آنلاین برای خرید این شماره‌ها اقدام کنند.

غیناقی ادامه داد: شماره‌ها طبق قیمت پایه کارشناسی نرخ‌گذاری می‌شوند و در حراج شماره کشف قیمت می‌شود و به بالاترین قیمت فروخته خواهد شد.

مدیرکل فروش همراه اول خاطر نشان کرد: آئین‌نامه، ضوابط و زیرساخت‌‌های فنی در همراه اول آماده شده و تست‌های سیستمی نیز انجام شده است که پس از اخذ تائیدیه اجرایی و هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستیم مرحله جدید واگذاری شماره‌های شماره‌های رند (مرتب) و مناسب همراه اول به زودی اجرایی خواهد شد.
کد مطلب: 36433
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام