۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵

سرویس Skype Wi-Fi مایکروسافت تغییر نام می‌دهد

ایتنا - سرویس جدید Microsoft Wi-Fi نام دارد و دسترسی رایگان به شبکه Wi-Fi را برای میلیون‌ها نفر فراهم می‌کند.
سرویس Skype Wi-Fi مایکروسافت تغییر نام می‌دهد


مایکروسافت در حال کار کردن روی سرویس Skype Wi-Fi است و تلاش می‌کند ضمن به‌روزرسانی، آن را در قالب برند جدید به دست کاربران برساند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سخنگوی این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «ما تایید می‌کنیم که مایکروسافت در حال کار کردن روی سرویس جدید است. این سرویس Microsoft Wi-Fi نام دارد و دسترسی رایگان به شبکه Wi-Fi را برای میلیون‌ها نفر فراهم می‌کند. در آینده هر اطلاعات بیشتری که در این زمینه به دست آید را به صورت عمومی منتشر می‌کنیم.»

سرویس Skype Wi-Fi که مایکروسافت هم‌اکنون آن را ارائه می‌دهد، به کاربران امکان می‌دهد تا با پرداخت هزینه از طریق بخش Skype Credits بتوانند به شبکه Wi-Fi در نقاط مختلف جهان دسترسی داشته باشند.

اما اطلاعاتی که هم‌اکنون در مورد سرویس Microsoft Wi-Fi برای کاربران خانگی و سازمانی منتشر شده حاکی از آن است که کاربران سرویس قبلی با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوند و خدمات اینترنت بی‌سیم مایکروسافت در بسیاری از نقاط جهان رایگان می‌شود.

 

نسخه سازمانی این سرویس به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران می‌بایست از طریق مجموعه آنلاین Office 365 Enterprise به آن دسترسی داشته باشند. همچنین گفته شده است که این سرویس با بیش از ۱۰ میلیون نقطه عرضه کننده خدمات اینترنتی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

شرکت مایکروسافت همچنین تمرکز ویژه بر نسخه کاربری و عمومی این سرویس دارد و برنامه‌ریزی کرده است تا کاربران Skype Wi-Fi بتوانند از طرق مختلف به شبکه اینترنت بی‌سیم دسترسی پیدا کنند.
 
کد مطلب: 36404
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام