۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳

مایکروسافت استارت‌آپ آلمانی 6Wunderkinder را می‌خرد

ایتنا - شرکت 6Wunderkinder ابزارهای مدیریتی موبایلی تولید می‌کند نسخه‌های مختلف آن را با نام Wunderlist معرفی می‌شود.
مایکروسافت استارت‌آپ آلمانی 6Wunderkinder را می‌خرد


منابع آگاه گزارش دادند که مایکروسافت در نظر دارد یک استارت‌آپ آلمانی موسوم به 6Wunderkinder را خریداری کند و به کمک آن خدمات موبایلی گسترده‌تری ارائه دهد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، روزنامه وال استریت ژورنال در تازه‌ترین گزارش خود نوشت که مقامات مایکروسافت در نظر دارند این شرکت نوپا که دفتر مرکزی آن در شهر برلین واقع شده است را با پرداخت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار خریداری کنند.

خبرگزاری زد.دی.نت پس از انتشار این گزارش با مقامات مایکروسافت تماس برقرار کرد تا صحت قضیه را جویا شود که البته هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده است.

شرکت ۶Wunderkinder ابزارهای مدیریتی موبایلی تولید می‌کند نسخه‌های مختلف آن را با نام Wunderlist معرفی می‌شود. ابزار Wunderlist هم‌اکنون برای آیفون، iPad، مک، اندروید، ویندوز و Kindle Fire ارایه می‌شود و یک نسخه ویژه از آن مبتنی بر وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

شرکت Sunrise Calendar که یکی از زیرمجموعه‌های مایکروسافت محسوب می‌شود، به صورت گسترده از Wunderlist استفاده می‌کند و کارشناسان می‌گویند با این واگذاری مایکروسافت ابزار مربوطه را در دیگر برنامه‌های خود به کار می‌گیرد.

مایکروسافت طی چند ماه اخیر سرعت توسعه نرم‌افزارها و خدمات خود را ارتقا داده است و با خرید شرکت‌های کوچک می‌کوشد محصولات کاربردی و جامع‌تری را به دست کاربران برساند.

منابع آگاه همچنین گزارش دادند که مایکروسافت این روزها می‌کوشد نسخه ویژه ابزار OneClip مبتنی بر وب را عرضه کند و شرکت Revolve که در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت ارتباطات فعالیت می‌کند را بخرد.
 
کد مطلب: 36381
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام