۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰

نسخه اولیه ویندوز ۱۰ مخصوص دستگاه‌های موبایلی عرضه شد

ایتنا - این نسخه برای کاربرانی قابل بارگذاری است که در سیستم Windows Insider ثبت نام کرده‌اند.
نسخه اولیه ویندوز ۱۰ مخصوص دستگاه‌های موبایلی عرضه شد


شرکت مایکروسافت نخستین پیش‌نمایش عمومی از ویرایش موبایلی ویندوز را عرضه کرد تا کاربرانی که قصد آزمایش روی این محصول را دارند، بتوانند آن را روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی نصب کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این نسخه از ویندوز ۱۰ برای دستگاه‌های مبتنی ویندوز فونی مبتنی بر پردازنده ARM ارائه شده است و همچنین کلیه تبلت‌های کوچک و فبلت‌های مبتنی بر پردازنده‌های ARM و اینتل می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

این پیش‌نمایش برای آن دسته از کاربرانی که با ثبت‌نام در سیستم Windows Insider مایکروسافت آمادگی خود را برای آزمایش نسخه‌های جدید محصولات این شرکت اعلام کردند، قابل بارگذاری خواهد بود.

این طور که مایکروسافت در بیانیه خود توضیح داد، نخستین پیش‌نمایش نسخه موبایلی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به صورت اختصاصی برای گوشی‌های Lumia ۶۳۰، ۶۳۵، ۶۳۸، ۷۳۰ و ۸۳۰ عرضه شده است و البته دیگر دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فون نیز می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

 

مقامات مایکروسافت در کنفرانس پایان ماه ژانویه اعلام کردند که این شرکت پیش‌نمایش اولیه از ویندوز ۱۰ مخصوص دستگاه‌های موبایلی را ماه فوریه عرضه می‌کند که البته در آن زمان تاریخ دقیق گفته نشده بود.

این افراد هم‌اکنون توضیح دادند که مرورگر اینترنتی جدید مایکروسافت با حجم کم که Spartan نام دارد در نسخه‌های بعدی ویندوز ۱۰ موبایلی عرضه خواهد شد.

مدیران مایکروسافت همچنین تایید کردند که گروه توسعه دهنده نسخه موبایلی ویندوز ۱۰ در حال تکمیل دستیار دیجیتالی Cortana است تا این سیستم را با قابلیت‌های جامع‌ عرضه کنند.
 
کد مطلب: 34642
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام