۰
plusresetminus
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷

درآمد خدمات ابری SAP تا سال ۲۰۱۸ افزایش نمی‌یابد

ایتنا - در سال ۲۰۱۷ واحد تولید خدمات پردازش ابری این شرکت ۳.۵ میلیارد دلار و در سال ۲۰۱۸ حدود 3.6 میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند.
درآمد خدمات ابری SAP تا سال ۲۰۱۸ افزایش نمی‌یابد


شرکت SAP از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سازمانی در جهان اعلام کرد که به دنبال ادامه سرمایه‌گذاری‌های خود در حوزه خدمات پردازش ابری، چشم‌انداز مالی خوبی را در سال ۲۰۱۷ برای خود پیش‌بینی نمی‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت،‌ شرکت بزرگ تولیدکننده سیستم‌های سازمانی SAP اعلام کرد که در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز حجم تولیدات و درآمدهای واحد نرم‌افزاری آن با سال ۲۰۱۷ برابری می‌کند.

در این میان SAP قصد دارد تغییر ساختار اساسی در واحد خدمات سازمانی خود ایجاد کند و بتواند نسل جدید محصولات خود را با قابلیت استقرار آسان در سازمان‌ها ارایه دهد.

مجموعه درآمدهای این شرکت آلمانی در فصل چهارم سال ۲۰۱۴ میلادی چندان قابل ملاحظه نبود و SAP در این دوره زمانی سه ماهه تنها موفق شد درآمدهای دو بخش خدمات پردازش ابری و HANA را افزایش دهد.

 

شرکت SAP گزارش درآمدهای نه چندان قابل ملاحظه‌ خود در فصل چهارم سال گذشته را با عنوان "چشم‌انداز میان-مدت" منتشر کرد و توضیح داد در سال ۲۰۱۷ واحد تولید خدمات پردازش ابری آن ۳.۵ میلیارد دلار و در سال ۲۰۱۸ حدود ۳.۶ میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند.

مجموع درآمدهای SAP در سال ۲۰۱۷ میلادی بین ۲۱ میلیارد دلار محاسبه شده است که این رقم از ۲۲ میلیارد دلاری که پیش‌تر پیش‌بینی شده بود کمتر است.
 
کد مطلب: 34293
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام