۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۳

به‌کارگیری ابزارهای BPM: مزیت و فرصت

ایتنا - ابزارهای مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) یک پاسخ مناسب برای این پرسش است و می‌تواند دستیابی به اهداف سازمانی را آسان کند.
به‌کارگیری ابزارهای BPM: مزیت و فرصت


بکارگیری ابزارهای BPM
برای نمایندگان فروش ارزش افزوده(VAR)، ارتقاء دهندگان سیستم، و نیز شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حرفه‌ای، یکی از اولویت‌های مهم سازمانی، عبارتست از “توانایی جذب و حفظ مشتریان” که البته این امر را از طریق فرآیندهای متفاوت و متنوعی برآورده می‌کنند.

گزارش‌هایی که به تازگی در این زمینه منتشر شده است نشان می‌دهد که برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات، میزبانی یا مدیریت خدمات را نیز خود برعهده می‌گیرند.
با توجه به این واقعیت که ارزش خدمات به عنوان یک فرصت تجاری کاملا مشخص است، سوال اصلی که در این زمینه مطرح می‌شود این است که، چگونه شرکت شما می‌تواند خدمات استثنایی ارائه دهد و باعث شود از دیگر ارائه‌دهندگان خدمات متمایز شوید؟

به گزارش ایتنا از فراگستر، ابزارهای مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) یک پاسخ مناسب برای این پرسش است و می‌تواند دستیابی به این هدف را آسان کند.

با ارائه خدمات مبتنی بر ابزارهای BPM، شرکت شما می‌تواند فرآیندهای عملیاتی خود برای ارائه محصول به مشتری را کاملا متفاوت و کارآمد به انجام برساند.

با به‌کارگیری هر یک از مجموعه‌های نرم‌افزاری BPM شرکت شما این فرصت را می‌یابد تا به مشتریان خود برای ارتقاء سیستم گردش کار، کاهش زمان ارسال کالا، و بهبود چرخه فرآیندهای سازمانی کمک کند.

ارتقا فرآیندهای سازمانی کلید اصلی برای مشتریان شما محسوب می‌شود و در نهایت می‌تواند هزینه‌های سازمان را به میزان قابل ملاحظه کاهش دهد و بستر پایدار و مطمئن برای حضور رقابتی در بازار فراهم نماید.

اما اگر مشتریان شما هنوز به قطار استفاده از ابزارهای BPM نپیوسته‌اند، به این دلیل است که آشنایی و تطبیق با BPM با اندکی دشواری انجام می‌شود، و از این روست که برای ایجاد سازگاری سیستم با این ابزارها، باید تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.
 
کد مطلب: 34140
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام