۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵

«مصاحبه» محبوب‌ترین فیلم آنلاین در جهان شد

ایتنا - به گفته استدیوی فیلم‌سازی سونی، این فیلم در چهار روز نخست اکران آنلاین بیش از ۱۵ میلیون دلار فروش داشته است.
«مصاحبه» محبوب‌ترین فیلم آنلاین در جهان شد


فیلم سینمایی «مصاحبه» که باعث هک شدن شرکت سونی و قطع شدن اینترنت در کشور کره شمالی شود، بیش از پیش‌بینی‌های قبلی مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفته است و همچنان بر تعداد مخاطبان آن افزوده می‌شود.


به گزارش ایتنا به نقل از پی‌سی‌ورلد، «مصاحبه» در شرکت Sony Pictures که شعبه آمریکایی و مرکز فیلم‌سازی سونی محسوب می‌شود، ساخته شده است و این طور که منابع خبری اعلام کرده‌اند، این محصول موفق‌ترین فیلم آنلاین در تاریخ فعالیت‌های سونی محسوب می‌شود.

از هفته گذشته شرکت‌های گوگل، مایکروسافت، اپل، سونی و... این فیلم را برای تماشا و بارگذاری آنلاین روی سایت‌های خود منتشر کردند و به گفته استودیوی فیلم‌سازی سونی، این فیلم در چهار روز نخست اکران آنلاین بیش از ۱۵ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم «مصاحبه» که به صورت کمدی و با مضمون سیاسی ساخته شده است، ماجرای سوءقصد به "کیم جونگ اون"(Kim Jong Un) رهبر کره شمالی را به تصویر می‌کشد و در چهار روز نخست اکران بیش از دو میلیون نفر آن را به صورت آنلاین مشاهده کرده‌اند.

 

هزینه مشاهده آنلاین این فیلم سینمایی روی پلتفورم‌های اینترنتی یاد شده ۵.۹۹ دلار و هزینه بارگذاری کامل آن ۱۴.۹۹ دلار اعلام شده است.

لازم به ذکر است که در چند روز پایانی سال ۲۰۱۴ میلادی این فیلم به صورت محدود در برخی سینماهای آمریکا اکران شد و تاکنون ۳ میلیون دلار فروخته است.

البته باید توجه داشت که سونی همچنان نیازمند کسب درآمد بیشتر در این زمینه است. زیرا برای ساخت و اکران فیلم «مصاحبه» در سراسر جهان بیش از ۷۵ میلیون دلار هزینه شده است.
 
کد مطلب: 33908
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
لااقل یک خیری از این دیکتاتورهای بی مصرف به دیگران برسد!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام