۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵

انتشار مجدد به روز رسانی Schannel

ایتنا- مشکل به روز رسانی Schannel تنها ویندوز سرور 2008 R2 و ویندوز سرور 2012 را تحت تاثیر قرار می دهد. در اصلاحیه جدید، رمزنگاری جدید TLS به طور پیش فرض اعمال نمی شود.


شرکت مایکروسافت به روز رسانی MS14-066 را مجددا منتشر کرد تا مشکل آن را برطرف نماید.

در اصلاحیه جدید علاوه بر اصلاح یک آسیب پذیری بحرانی در Schannel چندین رمزنگاری جدید از بسته TLS نیز اضافه شده است.
رمزنگاری ها برای برخی از کاربران مشکلاتی را ایجاد کرده بود و شرکت مایکروسافت دستوراتی را در خصوص چگونگی حذف این اصلاحیه منتشر کرده بود.

در حال حاضر به نظر می رسد که رمزنگاری ها تنها بر روی سیستم های ویندوز ۷، ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2، ویندوز ۸.x و ویندوز سرور ۲۰۱۲ قابل اعمال بوده است. شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این مشکل تنها بر روی ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2، ویندوز سرور ۲۰۱۲ و تعداد معدودی از کاربران این سیستم ها مشاهده شده است.

شرکت مایکروسافت یک به روز رسانی جدید را برای ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2 و ویندوز سرور ۲۰۱۲ اضافه کرده است.

این به روز رسانی باعنوان#۳۰۱۸۲۳۸ از طریق کانال رایج توزیع اصلاحیه ها منتشر شده است و به طور خودکار با اصلاحیه امنیتی MS14-066 نصب می شود. اگر در حال حاضر اصلاحیه MS14-066 بر روی سیستم کاربران نصب می باشد، توصیه می شود تا اطمینان حاصل شود که به روز رسانی جدید رمزنگاری نصب شده است.

اگر کاربران این اصلاحیه را از Download Center برای ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2 یا ویندوز سرور ۲۰۱۲ دانلود کرده اند، شرکت مایکروسافت توصیه می کند که این اصلاحیه را از طریق Download Center حذف نمایید.

در Download Center باید به روز رسانی های ۲۹۹۲۶۱۱ و ۳۰۱۸۲۳۸ بررسی شوند. اعمال اصلاحیه های جدید نیازمند دوبار بوت شدن مجدد سیستم می باشد.
کد مطلب: 33481
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام