۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰
نشست معاون مجلس با معاونان پارلمانی دستگاه‌های اجرایی

وزیر ارتباطات: دولت با تخریب مخالف است

ایتنا- واعظی: هرچه آرامش تعامل بین دولت و مجلس بیشتر باشد،‌ دولت به اهدافش نزدیک‌تر می شود.
وزیر ارتباطات: دولت با تخریب مخالف است


وزیر ارتباطات با بیان اینکه دولت با همه نمایندگان می‌تواند ارتباط خوبی برقرار کند مگر آن دسته که خودشان نمی‌خواهند گفت: هرچه آرامش تعامل بین دولت و مجلس بیشتر باشد،‌ دولت به اهدافش نزدیک‌تر می شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمود واعظی در پنجمین نشست معاون امور مجلس ریاست جمهوری با معاونین و مشاورین و مدیران کل امور مجلس دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه مجلس برای هر دولتی مهم است اظهار کرد: کشورهایی که مجلس و نمایندگانشان، نمایندگان حقیقی مردم هستند از هر لحاظ تاثیرگذار خواهند بود.

وی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه بنای کار این دولت تعامل و همکاری و صمیمیت است و اهمیت ارتباط با مجلس برای این دولت افزون است تاکید کرد: فضایی فراهم شده است که نمایندگان موضوعات و تذکرات و طرح سوالات را بسیار مطرح می‌کنند و بسیاری از وقت وزرا صرف رفتن به مجلس می‌شود و این موضوع باعث می‌شود بسیاری از وقت وزرا صرف این امور بشود.

واعظی خاطر نشان کرد: برای دولت مهم است که هم پاسخ مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم آن را بدهیم و هم به کارهایمان برسیم و اگربخواهیم این معادله را برقرار کنیم باید معاونین پارلمانی دستگاه های اجرایی به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد:‌ آنچه معاونین پارلمانی دستگاه‌های اجرایی در مجلس عمل می‌کنند ارتباط مستقیمی با ایجاد آرامش بیشتر در دستگاه‌های مختلف ارتباط مستقیم دارد و در این راستا نقش و اهمیت مجلس و تک تک معاونین پارلمانی دستگاه های اجرایی بسیار پررنگ است.

واعظی با اشاره به اینکه دولت اهداف بسیار زیادی برای چهار سال طراحی کرده است و فرصتش خیلی کم است تصریح کرد: سه سال آینده هم سریع می‌گذرد و آنچه مهم است تعهدی است که دولت به مردم، نظام، رهبری و وجدان خودمان داده‌ایم تا خدمت گذار مردم باشیم. پس باید همه تلاشمان این باشد که آرامش بین دولت و مجلس برقرار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر چه آرامش بین دولت و مجلس بیشتر باشد دولت به اهدافش نزدیک‌تر می‌شود افزود: آنچه دولت آقای روحانی به عنوان سرمایه خود دارد این است که توانسته همبستگی در داخل کشور به وجود آورد و هر کس قانون اساسی و ولایت فقیه و نظام را قبول داشته باشد می تواند همکار دولت باشد. پس ما با همه نمایندگان می توانیم ارتباط خوبی برقرار کنیم مگر آن دسته‌ای که خودشان نخواهند که معتقدم تعدادشان در مجلس بسیار کم است و با روش غوغاسالاری تبلیغات و فشار می خواهند به مردم بگویند ما زنده هستیم و در انتخابات قبل شکست نخورده‌ایم و از دستگاه‌ها امتیاز بگیرند.

واعظی با بیان اینکه دولت با تخریب مخالف است توضیح داد: معاونان پارلمانی دستگاه‌های اجرایی مراقب باشند اینطور نباشد که عده‌ای در مجلس بخواهند از دستگاه‌های مختلف با زور و تهمت امتیاز بگیرند زیرا نتیجه این می‌شود که اکثریت همراه دولت که دولت را حمایت می‌کنند، ناراضی شوند و از ما گلایه می‌کنند. پس باید در برخورد با نمایندگانی که در مواجه با طرحها و لوایح با در نظر گرفتن مشکلات پیشروی دولت با ما همراهی می‌کنند انصاف داشته باشیم و به دنبال راضی کردن مخالفان نباشیم و اگر این سیاست ادامه یابد اکثریت موافقان با دولت نظراتشان تغییر می‌کند.
کد مطلب: 32829
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام