راه اندازي سرويس جديد سامسونگ براي رقابت با iTunes
چوي جي سانگ، مدیر بخش رسانههاي دیجیتال سامسونگ ، در گفتگوی روز جمعه خود با خبرنگاران این مسئله را اعلام كرد.
به گفته سانگ این سرویس فعلا قرار است بطور داخلی و براي مشتركان محدود آغاز به كار كند. اين شرکت هیچ گونه زمانبندی براي ارائه عمومی آنرا مشخص نکرده است.
انگیزه اصلی سامسونگ از ارائه اين سرویس به وجود آوردن امکان رقابت براي خود با دستگاه پخش موسیقی شرکت اپل (iPod) است. سانگ ميگويد: دستگاههاي پخش موسیقی سامسونگ از نظر كيفيت بهتر از نمونههاي شرکت اپل هستند. هرچند اپل تابحال تعداد بسیار بیشتری دستگاه پخش دیجیتالی موسیقی در سراسر جهان به فروش رسانده است.
البته سانگ معتقد است با ارائه سرويس جديد سامسونگ وضع براي اين شركت بسيار بهتر ميشود. او ميگويد: بازار سامسونگ در كشورهاي آسيايي بسيار گسترده از اپل است. سرويس iTunes اين شركت تنها در كشور ژاپن ارائه شده است. ما شانس بسيار خوبي براي رقابت و پيروزي داريم.