۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱

مشتریان شرکت سپ مشتاق استفاده از فناوری پردازش ابری هستند

ایتنا- علیرغم مشتریان زیاد کمپانی سپ، برخی مشکلات این شرکت همچنان به قوت خود باقی است.
مشتریان شرکت سپ مشتاق استفاده از فناوری پردازش ابری هستند


نتایج یک مطالعه نشان می‏‌دهد بخش زیادی از کسب و کارهایی که از راهکارهای شرکت سپ استفاده می‌‏کنند، مشتاق استفاده از فناوری‌‏های پردازش ابری هستند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏سایت pcworld، برخی از بزرگترین مشتریان شرکت سپ قصد دارند سال آینده بودجه فناوری‏‌های پردازش ابری خود را دو برابر کنند.

این یافته نتیجه مطالعه‏‌ای است که به سفارش شرکت اچ‌‏سی‏‌ال (HCL) یکی از عرضه‌‏کنندگان خدمات آی.تی انجام شده است.
این مطالعه نشان می‌‏دهد که ۴۵ درصد از این شرکت‏‌ها در سال گذشته سرمایه‌‏گذاری خود در بخش راهکارهای پردازش ابری سپ را افزایش داده‌‏اند و در ۱۲ ماه آینده نیز بودجه‏‌های خود در این حوزه را تا دو برابر افزایش خواهند داد.

بر اساس این گزارش، کاهش هزینه‏‌ها مهمترین دلیل این شرکت‏‌ها برای روی آوردن به فناوری‏‌های پردازش ابری است. ۵۹ درصد از این شرکت‏‌ها نیز از افزایش «چابکی و سرعت» به عنوان یکی از دلایل استفاده از این فناوری‏‌ها یاد کرده‏‌اند. ۴۶ درصد نیز «دسترسی به فناوری‏‌های جدید» را یکی از انگیزه‌‏های خود برای ورود به این حوزه دانسته‏‌اند.

علیرغم اشتیاق مشتریان سپ به استفاده از راهکارهای پردازش ابری، برخی معظلات این فناوری همچنان به قوت خود باقی است.

سی درصد از این شرکت‏‌ها گفته‌‏اند مهاجرت به راهکارهای نرم‏‌افزاری غیرابری آنها را از ورود به این حوزه باز می‌‏دارد. ۳۶ درصد نیز به چالش‌‏های مربوط به امنیت و حریم خصوصی به عنوان موانع مهم روی آوردن به این فناوری‏‌ها اشاره کرده‏‌اند. ۳۸ درصد نیز گفته‌‏اند از بودجه لازم برای استفاده از فناوری‌‏های پردازش ابری برخوردار نیستند.

گفتنی است شرکت سپ سال گذشته سیاست جدیدی اتخاذ کرده بود که بر مبنای آن، مشتریان این شرکت می‏‌توانستند مجوزهای محصولات نرم‌‏افزاری این شرکت را با مجوزهای راهکارهای ابری معاوضه کنند.

۷۴ درصد از شرکت‏‌کنندگان در این مطالعه نیز گفته‌‏اند این سیاست آنها را به استفاده از فناوری پردازش ابری تشویق کرده است.
کد مطلب: 30974
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام