۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲

وزیر سابق، مشاور وزیر ارتباطات شد

ایتنا - طی حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید احمد معتمدی به سمت مشاور وزیر در امور علمی و پژوهشی و عضو شورای راهبری منصوب شد.


طی حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید احمد معتمدی به سمت مشاور وزیر در امور علمی و پژوهشی و عضو شورای راهبری منصوب شد.


به گزارش ایتنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در متن حکم دکتر واعظی آمده است:

جناب آقای دکتر سید احمد معتمدی
باعنایت به سوابق ارزشمندتان در زمینه های علمی پژوهشی و مدیریت به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور وزیر در امور علمی و پژوهشی و عضو شورای راهبری وزارت متبوع منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از قادر متعال وتحت توجهات حضرت بقیه اله الاعظم (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (حفظه الله) در انجام امور محوله و ایجاد تعامل لازم با بخش های وزارتخانه موفق و موید باشید.

محمود واعظی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
 
کد مطلب: 28497
نام شما
آدرس ايميل شما


Mori
feedback
Iran, Islamic Republic of
کسی که کاری برای اینترنت زغالی مملکت نکرد چه بسا خرابترشم کرد شده مشاور!!!!!!!!!!
حسینی
feedback
سلام

بالاخره دولت سالمندان در همه جایش یک روال وجود دارد مشاوران و معاونان راببینید و توانمندی های سابقشان را بررسی کنید تا ببینید قبلا چه گلی به سر مردم زده اند تا با تدبیرات مشعشع شاید امیدی بپراکنند. خوب است اقدامات انجام شده بخش فاوا را با آنچه وزیر سابق و مشاور جدید انجام داده اند مقایسه کنید و بعد آخر دوره تحویل بگیرید شاید بعدا بتوان ارزیابی کرد!!1
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام