۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۴

همایش خدمات پس از فروش ZyXEL توسط شرکت دلسا

ایتنا - اطلاعات بیشتر در زمینه خدماتی که این نمایندگان ارائه خواهند داد و همچنین اسامی دفاتر خدمات پس از فروش به زودی در سایت دلسا اطلاع‌رسانی خواهد شد.


همایش خدمات پس از فروش ZyXEL توسط شرکت دلسا نماینده انحصاری این تجهیزات در ایران برگزار شد.


به گزارش ایتنا از دلسا، همان طور که پیش از این اطلاع‌رسانی شده بود، همایش خدمات پس از فروش دلسا در هفته گذشته، ۱۰ مهر ۹۲ در محل آکادمی شاتل برگزار شد.

دراین همایش که با حضور بیش از ۳۰ نمایندگی خدمات پس از فروش دلسا برگزار شد، در ابتدای مراسم رضا اشراقی، رئیس هیئت مدیره به تشریح عملکرد دلسا در سال‌های گذشته اشاره کرد.
همچنین به بررسی لزوم و هدف از راه‌اندازی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش دلسا در سراسر ایران پرداخت.

پس از آن همکاران فنی دلسا، آموزش‌ها و توضیحات لازم جهت تست، عیب‌یابی و رفع مشکل تجهیزات را برای پرسنل فنی نمایندگان خدمات پس از فروش دلسا توضیح داده و به پرسش‌های ایشان در این زمینه پاسخ دادند.

اطلاعات بیشتر در زمینه خدماتی که این نمایندگان ارائه خواهند داد و همچنین اسامی دفاتر خدمات پس از فروش به زودی در سایت دلسا اطلاع‌رسانی خواهد شد.


  
 
کد مطلب: 27821
نام شما
آدرس ايميل شما