۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۲

اولین تبلت ویندوزی نوکیا پاییز می‌آید

ایتنا- گویا قرار است نوکیا بالاخره طرفدارانش را از انتظار دربیاورد و تبلت جدیدش را عرضه کند.
اولین تبلت ویندوزی نوکیا پاییز می‌آید



بر اساس گزارش‌های تأیید نشده و فاش شدن یک تصویر، اولین تبلت شرکت فنلاندی نوکیا با سیستم عامل ویندوز RT به همراه یک فبلت با سیستم عامل ویندوز در سال جاری میلادی(فصل پاییز) رونمایی می شوند.


به گزارش ایتنا از  مهر، مدت‌هاست که طرفداران نوکیا در انتظار عرضه یک تبلت و یا فبلت توسط این شرکت پیشگام در تولید تلفن‌های همراه هستند.

این شرکت در سال ۲۰۰۵ دستگاهی را با نام اینترنت تبلت(نوکیا ۷۷۰) عرضه کرد اما با استانداردهای امروز، صفحه ۴ اینچی این دستگاه را بیشتر شبیه رایانه‌های جیبی می کرد تا تبلت‌های امروزی.

منابع مطلع گزارش‌های غیررسمی را از عرضه یک تبلت ۱۰.۱ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی توسط شرکت نوکیا با سیستم عامل ویندوز RT خبر داده‌اند.

براساس اطلاعات یکی از این سایت‌های منبع، این تبلت با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، صفحه کلید قابل نصب و جداشدن عرضه می‌شود.

در تنها تصویری که از این محصول فاش شده یک تبلت قرمز با لوگوی نوکیا به چشم می‌خورد و براساس اطلاعات ارائه شده نخستین تبلت نوکیا دارای پردازنده ۴ هسته ای کوالکوم اسنپدراگون ۸۰۰ است.

ماه گذشته میلادی نیز تصاویری از نخستین فبلت نوکیا فاش شد که به نظر می‌رسد صفحه نمایشی به بزرگی ۶ اینچ داشته باشد و از دکمه‌های آشنای تلفن‌های ویندوزی برخوردار است.
اگر این گزارش‌ها واقعی باشند به نظر می‌رسد که این فبلت از سیستم عامل ویندوز فون ۸ GDR۳ برخوردار باشد و از وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی پشتیبانی می‌کند. 

انتظار می‌رود که نوکیا یک کنفرانس مطبوعاتی برای رونمایی از یک محصول جدید در شهر نیویورک و در اواخر سپتامبر برگزار کند و ناظران اعتقاد دارند که این مراسم همان مراسم رونمایی از نخستین تبلت نوکیا خواهد بود و شاید یک مراسم رونمایی جداگانه در اوایل نوامبر برای معرفی فبلت نوکیا برگزار شود.  
 
کد مطلب: 27151
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام