۰
plusresetminus
شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶

فاکس‏ کان برای توسعه سیستم عامل فایر فاکس 3 هزار نفر را استخدام می‏کند

ایتنا- این 3هزار نفر نیزوی جدید فاکس‌کان، باید در زمینه فناوری‌های HTML5 و فناوری پردازش ابری متخصص باشند.
فاکس‏ کان برای توسعه سیستم عامل فایر فاکس 3 هزار نفر را استخدام می‏کند


شرکت تایوانی فاکس‏کان (Foxconn)، یکی از بزرگترین سازندگان ابزارهای الکترونیکی در جهان اعلام کرده است قصد دارد با استخدام سه هزار نیروی جدید از توسعه سیستم عامل فایرفاکس پشتیبانی کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت itworld، گروه فاکس کان تکنولوژی اعلام کرده است قصد دارد با استخدام سه هزار نیروی جدید در تایوان از توسعه سیستم عامل فایر فاکس شرکت موزیلا پشتیبانی کند. 

بنا بر اعلام فاکس کان، نیروهای جدیدی که قرار است به استخدام درآیند باید در زمینه فناوری‏های HTML5 و پردازش ابری صاحب تخصص باشند.

اعلام این خبر دو هفته پس از آن صورت می‏گیرد که دو شرکت موزیلا و فاکس کان با یکدیگر قرارداد شراکت امضا کردند. 

فاکس کان بزرگترین شرکت پیمانکاری سازنده ابزارهای الکترونیکی جهان محسوب می‏شود و قصد دارد برای طیف وسیع مشتریانش یک سیستم عامل جایگزین را ارائه دهد. سیستم عامل فایر فاکس قرار است برای گوشی‏های هوشمند، لپ تاپ‌ها، تبلت‏ها و حتی تلویزیون‏های هوشمند عرضه شود.

براساس این گزارش، فاکس کان همچنین در حال حاضر در زمینه تولید بیش از پنج ابزار همراه تحت سیستم عامل فایرفاکس تلاش می‏کند. اولین ابزاری که این سیستم عامل را بر روی خود خواهد داشت، یک گوشی هوشمند است که پیش‏بینی می‏شود تا اواسط امسال وارد سطوح میانی بازار شود.

شرکت موزیلا نیز اعلام کرده است شرکت‏هایی مثل سونی، هووایی و ال جی قصد دارند محصولاتی تولید کنند که با این سیستم عامل کار می‏کند.

گفتنی است شرکت فاکس کان بخش زیادی از شهرت خود را مدیون ساخت ابزارهای الکترونیکی برای شرکت‏هایی مثل سونی، سامسونگ، اپل و مایکروسافت است. 

این شرکت در عین حال علاقه زیادی به انجام طرح‏های مطالعاتی درباره ربات‏ها دارد. فاکس کان ماه مارس امسال نیز اعلام کرده بود قصد دارد پنج هزار نیروی جدید را که در زمینه سخت‏افزار، اتوماسیون و روبوتیک تخصص دارند، به استخدام خود درآورد.
کد مطلب: 26571
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام