۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳
آبروریزی برای موساد

هکرها اسرائیل را رها نمی‌کنند

ایتنا – حمله هکرهای ناشناس به وب‌سایت‌های مهم اسرائیل همچنان ادامه دارد.
هکرها اسرائیل را رها نمی‌کنند


هکرهای آنانیموس از به دست آوردن غنیمت‌های جدیدی در جنگ الکترونیکی با اسرائیل خبر دادند. 


به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری ریانووستی، هکرهای ناشناس در ادامه عملیات گسترده خود علیه سایت‌ها و نهادهای وابسته به اسرائیل، مشخصات ۱۷ هزار نفر را که با موساد همکاری دارند، به دست آورده‌اند.

روزنامه اسرائیلی معاریو به نقل از منابع فلسطینی نوشت این افراد، کارکنان موساد و یا کسانی هستند که با این سازمان همکاری دارند.

با توجه به ماهیت بسیار بسته موساد، تایید صحت این ادعا تقریباً ناممکن است.

این روزنامه همچنین فهرستی از سایت‌هایی که تا کنون توسط گروه آنانیموس هک شده منتشر نمود که از آن جمله می‌توان به سایت بورس اسرائیل، سایت نخست‌وزیر و وزارت دفاع این کشور، سایت وزارت آموزش و پرورش اسرائیل و سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک و همچنین ده‌ها وب‌سایت مهم دیگر اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، هکرهای مزبور همچنین صدها حساب مشترکین اسرائیلی در فیس‌بوک و توییتر را نیز هک کرده‌اند و توانسته‌اند اطلاعات ۲۳۰ هزار مشتری بانک‌های اسرائیلی را نیز برملا سازند.

این هکرها در عملیات ضداسرائیلی خود موسوم به OpIsrael، پیام‌هایی در برخی سایت‌های هک شده از خود بر جای می‌گذارند که هدف آنها از این کار را مشخص می‌سازد.

در برخی سایت‌های هدف قرار گرفته آمده است: هنگامی که از غزه فریادی می‌شنویم...ما از منطقه خود به دفاع برمی‌خیزیم. تا پیش از این، جنگ‌ها به وسیله هواپیماها و تانک‌ها انجام می‌شد ولی اکنون ما به طور الکترونیکی بر شما پیروز می‌شویم و در فضای مجازی شما را شکست می‌دهیم. 

کد مطلب: 25779
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
لطفا حمله این گروه در سال 88 به دفاع از مردم ایران رو هم پوشش بدید!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام