۶
۰
plusresetminus
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۶

زیرساخت پهنای باند را ارزان کرد

ایتنا - شرکت زیرساخت قیمت هر STM1 را یک میلیون تومان کاهش داد.


شرکت ارتباطات زیرساخت با هدف کاهش قیمت مصرف نهایی اعلام کرد که قیمت هر STM۱ را یک میلیون تومان کاهش داد.


به گزارش ایتنا از موبنا محمود خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: این کاهش قیمت با هدف حمایت از مصرف کننده نهایی و همچنین افزایش قدرت خرید مشتریان خدمات اینترنتی صورت گرفته است.

خسروی تصریح کرد: این تخفیف به مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت اعم از PAP ها، شرکت مخابرات ایران، شرکت‌های دولتی و خصوصی دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعلق می‌گیرد و آنها بایستی در ارایه خدمات به مشتریانشان تخفیف و کاهش قیمت را لحاظ کنند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: این شرکت به عنوان شرکتی که وظیفه‌اش ایجاد زیربنای دولت الکترونیک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، در حوزه توسعه فنی نیز تلاش کرده است از فناوری‌هایی استفاده کند که امکان پیاده‌سازی دولت الکترونیک را فراهم می‌کند.
 
کد مطلب: 25416
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
خب یه حرکت مثبت
Farhad
feedback
قیمت ها از کی و به چه مقدار کاهش خواهد یافت؟
Ali
feedback
به نظر من هنوزم جای پایین اومدن داشت آخع 20 میلیون هر STM1 رفته بالا اونوقت بخواد 1 میلیون بیاد پایین نمیشه اسمشو حرکت مثبت در صورتی که ادامه بدن چرا میشه یجورایی!
Farhad
feedback
باید ببینیم که شرکت های سرویس دهنده به چه مقدار قیمت هارو کاهش میدهند. اما من به شخصه فکر نکنم که بیشتر از هزار تومان کاهش قیمت داشته باشند. یک میلیون تومان بسیار ناچیر میشه وقتی ضربب اشتراک ها و کاربران رو درنظر بگیریم. باید حدالقل 5 میلیون تومان کاهش پیدا میکرد
سجاد
feedback
بابا قیمت رو کم نمیکنید حداقل سرعت رو بیشتر کنید
sadegh
feedback
Iran, Islamic Republic of
stm1 رو 10 برابر قیمت دارید میفروشید!

اما خوبه ، با این کاهش قیمت در صورت نیاز به چسب زخم میتونید با من در ارتباط باشید :)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام