۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۷

نسخه جدید مرورگر اپرا از راه رسید

ایتنا- نکته جالب در طراحی جدید اپرا، گنجاندن دکمه‌های میانبر برای ورود به فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی است.
نسخه جدید مرورگر اپرا از راه رسید


شرکت اپرا سازنده مرورگر اپرا نسخه ۱۲ این مرورگر را به طور آزمایشی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از آرس تکنیکا، نسخه تازه این مرورگر قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به پشتیبانی بهتر در سیستم عامل مک یا OS X، پشتیبانی از دسترسی لمسی به امکانات در ویندوزهای ۷ و ۸ رابط کاربری گرافیکی تازه و هوشمند و همین طور ارتقای استانداردهای وب اشاره کرد.

طراحان اپرا ۱۲ می‌گویند این مرورگر از این پس در نمایشگرهای دارای دقت و کیفیت بالا بهتر به نظر می‌رسد و مشکل پیکسل پیکسل شدن تصاویر که در برخی نسخه‌های قبلی این مرورگر وجود داشت دیگر به چشم نخواهد خورد.

شرکت سازنده به کاربران توصیه کرده از این مرورگر برروی ویندوز ۷ استفاده کنند تا با بهترین کیفیت نمایش مواجه شوند.
این مرورگر همچنین برای تسهیل دسترسی و همین طور استفاده از امکانات شبکه‌های اجتماعی دکمه‌های میانبری را در مرورگر اپرا ۱۲ گنجانده است.

مرورگر اپرا در حال حاضر پنجمین مرورگر محبوب دنیاست و کاربران زیادی ندارد، اما نسخه همراه آن برای گوشی‌های هوشمند بسیار پرطرفدار است.
کد مطلب: 23852
نام شما
آدرس ايميل شما


علی
feedback
United States
کی گفته اپرا کاربران زیادی ندارد؟
در مقایسه با سه مرورگر اول، درسته!
اما باید گفت که با توجه به آمار موجود، نزدیک 3 میلیارد نفر به اینترنت دسترسی دارند و 1.7% از اپرا استفاده میکنند، یعنی چیزی حدود 50 میلیون نفر از اپرا استفاده میکنند...
50 میلیون کاربر برای یک نرم افزار رایگان که هیچ تبلیغی براش نمیشه و توسط هیچ کمپانی بزرگی به زور به خورد کاربرا داده نمیشه، کمه؟
اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس و سافاری هر سه به همراه سیستم غامل های ویندوز، لینوکس و مک به کاربرا تحمیل شده و کروم هم توسط دومین کمپانی ثروتمند آی تی در دنیا، به کاربرا عرضه شده و توی سایت گوگل همش تبلیغش میشه. حتی خیلی از سرویس های گوگل برای کروم بهینه شده تا بیشتر کاربر جذب کنه، اما اپرا چی؟ بیش از 15 ساله که توسط یه کمپانی سوئدی پشتیبانی میشه، اما هیچوقت مرورگر پیشفرض هیچ سیستم عاملی نبوده و تبلیغاتی برای جذب کاربر انجام نداده...

این یعنی 50 میلیون کاربر وفادار که خودشون مرورگر خود رو بر اساس دانش خودشون انتخاب کردن، بنابراین حرکت این کمپانی سوئدی واقعا قابل تحسینه...
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام