۱
۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۳۰

پخش سریال‌های رمضانی جهان عرب از یوتیوب

ایتنا – با توجه به استقبال مردم کشورهای عربی از برخی سریال‌های مناسبتی در ماه رمضان، پیش‌بینی می‌شود این سرویس جدید گوگل هواداران بسیاری پیدا کند.
پخش سریال‌های رمضانی جهان عرب از یوتیوب


شرکت گوگل به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان از راه‌اندازی سرویس جدیدی در یوتیوب خبر داد.


به گزارش ایتنا به نقل از روزنامه الکترونیکی کویت نیوز، گوگل با اعلام این خبر، تصریح کرد: میلیون‌ها بیننده تلویزیون در نقاط مختلف جهان می‌توانند با استفاده از این سرویس منحصر به فرد که برای اولین بار ارائه می‌شود، بیش از ۵۰ سریال برتر رمضانی را که امسال از تلویزیون پخش می‌شود، در همان روز پخش، از طریق کانال جدید یوتیوب مشاهده کنند.

معمولاً هر سال با آغاز ماه رمضان، کانال‌های تلویزیونی و شبکه‌های ماهواره‌ای عربی، سریال‌های مختلفی با مضامین گوناگون، از اجتماعی و کمدی گرفته تا تاریخی پخش می‌کنند که این کار به جزئی از فرهنگ ماه رمضان در این کشورها تبدیل شده است.

با توجه به استقبال مردم جهان عرب از برخی سریال‌های مناسبتی در ماه رمضان، پیش‌بینی می‌شود این سرویس جدید گوگل هواداران بسیاری پیدا کند.

بنا به گفته گوگل، کاربران می‌توانند علاوه بر مشاهده قسمت‌های مختلف یک سریال، نظر خود را نسبت به آن اعلام داشته و سریال‌های مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارند.

این سرویس از قابلیت جست‌وجو برخوردار است و کاربران برای سهولت و سرعت کار، می‌توانند فیلم مورد نظر خود را بر اساس نوع یا نام آن، جست‌و‌جو کرده و به تماشا بنشینند.

قرار است امکان دانلود فایل باکیفیت برخی سریال‌ها، با رعایت مسائل حقوقی، در اختیار کاربران قرار گیرد.
 
کد مطلب: 22907
نام شما
آدرس ايميل شما


رئیسی
feedback
خوش به حال عربها ، ما که نمی تونیم از یوتوب استفاده کنیم فیلتره..........
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام