۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۵

عدم آگاهی از سیستم‌های امنیت مجازی شرکت‌ها را تهدید می‌کند

ایتنا- استفاده از راهکارهای نامناسب، باعث کند شدن سیستم شما و در نهایت آسیب رساندن به سرور مادر می‌شود.
عدم آگاهی از سیستم‌های امنیت مجازی شرکت‌ها را تهدید می‌کند


شركت کسپرسکی هشدار داد که عدم آگاهی کامل در زمینه رویکردهای امنیتی مربوط به دستگاه‌های مجازی، باعث بروز مشکلات فروان برای شرکت‌ها و سازمان‌ها خواهد شد. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، به نقل از وب‌سایت itp، این شرکت امنیتی بر اساس نتایج حاصل از مطالعه جدید انجام شده روی کار‌شناسان فناوری اطلاعات شاغل در شرکت‌های بزرگ تولیدکننده در جهان دریافت که ۱۹ درصد این شرکت‌ها برای محافظت از زیرساخت‌های مجازی خود ابزار‌ها و راهکارهای اختصاصی غیر ایمن را به کار می‌برند.

این بررسی همچنین مشخص کرد ۶۳ درصد کار‌شناسان فناوری ترجیح می‌دهند که از راهکار امنیتی مشابه برای محافظت از از دستگا‌ه‌های مجازی و زیرساخت‌های فیزیکی استفاده کنند و ۶۰‌درصد نیز سیاست امنیتی واحدی را برای فضاهای مجازی و فیزیکی خود در نظر گرفته‌اند. 

مرکز Kaspersky همچنین توضیح داد استفاده از راهکارهای امنیتی مناسب دستگاه‌های فیزیکی و سخت‌افزاری برای ابزار‌ها و فضاهای مجازی که به صورت مستمر نیاز به کپی یک نسخه از پایگاه داده دارند، کاربران می‌توانند حضور در این فضا را به گونه‌ای تجربه می‌کنند که در ‌‌نهایت باعث کند شدن سیستم و در ‌‌نهایت آسیب رساندن به سرور مادر می‌شود.
 
کد مطلب: 22690
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام