۲
۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۱

همراه اول اپراتور پيشرو در خدمات بانكداري همراه شد

ایتنا - در اين كنفرانس دو روزه، صاحبنظران و اساتيد ايراني و خارجي حاضر، با ارائه مقالات و ايراد سخنراني آخرين دستاوردهاي حوزه تجارت الكترونيك را بررسي كردند.


اپراتور پيشرو در خدمات بانكداري همراه انتخاب شد


به گزارش ایتنا در ششمين كنفرانس بين‌المللي تجارت الكترونيك، از همراه اول به عنوان اپراتور پيشرو در خدمات بانكداري همراه تقدير شد.

مطابق گزارش رسیده از به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، صبح روز پنج-شنبه ۲۱ ارديبهشت ماه در ششمين كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك كه با حضور شركت هاي ارائه دهنده خدمات الكترونيك، صاحبنظران و اساتيد اين حوزه در شيراز برگزار شد، همراه اول به عنوان اپراتور پيشرو در خدمات بانكداري همراه انتخاب و تقدير شد.

در اين كنفرانس دو روزه، صاحبنظران و اساتيد ايراني و خارجي حاضر، با ارائه مقالات و ايراد سخنراني آخرين دستاوردهاي حوزه تجارت الكترونيك را بررسي كردند.

ششمين كنفرانس بين‌المللي تجارت الكترونيك كه امسال با رويكرد بيمه و بانكداري اسلامي برگزار شد، ظهر روز پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ماه با صدور قطعنامه‌اي در خصوص الزامات و راهكارهاي توسعه تجارت الكترونيك در ايران به كار خود پايان داد.
 
کد مطلب: 22142
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
چجوری اول شد با این اینترنت الکی که ارائه میدن؟
یا شاید تو تهران سرعتش خوبه؟!!
من که از ایرانسل نا امید شدم و به ناچار رفتم سراغ همراه اول و دیدیم بدتره
دیگه از بین بد و بدتر ایرانسلو انتخاب کردم
محسن
feedback
Iran, Islamic Republic of
یه سوال دارم که همراه اول فقط یک ماه که خدمات بانکداری همراه رو ارائه میده در ضمن فقط به مشتریان بانک سینا حالا من فقط دو ساله که از خدمات بانکداری همراه ایرانسل استفاده میکنم برای تمام کارت های شتابی و اصلا واسم تابه حال مشکلی پیش نیومده خیلی خوبه.ولی کاش مسولا با عدالت در رابطه با اپراتور ها میپرداختن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام