۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۵
در رقابت 48 ساعته دانشجویان

مسابقه گروه‌های بازی‌سازی دانشگاهی آغاز شد

ایتنا - این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه در جوانان برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی در حال برگزاری است.



مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی در قالب رقابت گروه‌های بازی ساز به صورت ۴۸ ساعت حضوری در تالار سپیده کاشانی دانشگاه کاشان آغاز شد.


به گزارش ایتنا از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مسابقات بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه آزاد واحد کاشان با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای و با شرکت ۳۰ گروه بازی ساز از دانشگاه‌های سراسر کشور از روز گذشته در شهر کاشان آغاز شد.

این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه در جوانان برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی در حال برگزاری است.


مراسم پایانی و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات بازی‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با حضور مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ۱۴ اردیبهشت ماه در تالار غیاث الدین کاشانی این دانشگاه برگزار می‌شود.
 
کد مطلب: 22031
نام شما
آدرس ايميل شما


پارسا
feedback
با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره مسابقات بازی سازی رایانه ای و تقلب ها و تخلف ها و... که در آن صورت گرفت به آدرس لینک زیر مراجعه فرمایید: www.kashangdc2012.loxblog.com
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام