۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۸

راهکار بازاریابی جدید برای استفاده بهینه از موتورهای جست‌وجو

ایتنا- سئو وان جز معدود شرکت‌هایی است که در خدمات خود بر کسب‌وکارهای بهداشتی و درمانی تمرکز کرده است.


شرکت سئو وان سرویس (SEO 1 Services) که در زمینه طراحی راهکارهای استفاده بهینه از موتورهای جست‌وجو در بازاریابی تخصص دارد، اخیراً یک پلت‌فرم جدید بازاریابی ویژه صنعت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی را به بازار عرضه کرده است.
این شرکت نام این پلت‌فرم را سئو وان مدیکال (SEO 1 Medical) نامیده است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، دست‌اندرکاران صنعت بهداشت و درمان به کمک پلت‌فرم جدید سئو وان می‌توانند فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی خود را سهولت ببخشند.

پزشکان و دیگر عرضه‌کنندگان خدمات بهداشتی می‌توانند با استفاده از پلت‌فرم سئو وان مدیکال از موتورهای جست‌و‌جوگر اینترنتی برای دستیابی به فرصت‌های موجود در این بازار استفاده بهینه کنند.

هم اکنون شرکت‌های زیادی در سراسر جهان تلاش می‌کنند با عرضه راهکارهای گوناگون، به کسب‌وکارهای مختلف در زمینه استفاده بهینه از موتورهای جست‌و‌جوگر اینترنتی کمک کنند.
اما سئو وان جز معدود شرکت‌هایی است که در خدمات خود بر کسب‌وکارهای بهداشتی و درمانی تمرکز کرده است.

این شرکت راهکارهای بازاریابی خود را در قالب سه بسته‌بندی طلایی، پلاتینیومی و تیتانیومی و با قیمت‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌کند.

پلت‌فرم سئو وان مدیکال دارای قابلیت‌های متنوعي برای استفاده بهینه از موتور جست‌و‌جوگر گوگل، انجام کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت وجهه و اعتبار، مقالات مربوط به بازاریابی و غیره است.

شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات و محصولات بهداشتی و سلامتی به کمک این پلت‌فرم می‌توانند موقیعت خود را در رتبه‌بندی و نتایج موتور‌های جست‌و‌جوگر اینترنتی معروف ارتقا بخشند.
  
کد مطلب: 21230
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام