۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۱

عرضه راهکار «مدیریت فرایندهای مشتری» بر روی فناوری‌های همراه

ایتنا- شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک این قابلیت‌ها می‌توانند فرایندهای مشتریان خود را مستقیماً از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک و لینکدین کنترل کنند.


شرکت پگاسیستم (Pegasystem) که در زمینه طراحی و تولید نرم‌افزارهای مدیریت فرایندهای کسب‌وکار (BPM) تخصص دارد، اخیراً راهکار مدیریت فرایندهای مشتری (CPM) خود را به قابلیت نصب بر روی فناوری‌های همراه و قابليت انطباق با شبكه‌هاي اجتماعي مجهز كرده است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، به گفته وب‌سایت Enterpriseappstoday، شرکت پگاسیستم اعلام کرده است قابلیت جدید راهکار نرم‌افزاری «مدیریت فرایندهای مشتری» سازمان‌های کاربر را قادر می‌كند تا خدمات مورد نظر خود را از طریق فناوری‌های همراه به مشتریانشان عرضه کنند.
این قابلیت به مدیران سازمان‌های کاربر کمک می‌کند همیشه با کسب‌وکار خود در ارتباط باشند.

شرکت پگاسیستم همچنین قابلیت‌های اجتماعی راهکارهای خود را ارتقا بخشیده است.
شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک این قابلیت‌ها می‌توانند فرایندهای مشتریان خود را مستقیماً از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک و لینکدین کنترل کنند.

به گفته استیو کرائوس، مدیر ارشد بازاریابی محصولات در بخش راهکارهای فرايندهاي مشتری شرکت پگاسیستم درباره قابلیت جدید این راهکارها گفته است: «امروزه سازمان‌ها با رشد انفجارگونه کانال‌های و ابزار ارتباطی جدید مواجه هستند و تلاش می‌کنند حجم فزاینده داده‌ها و اطلاعات مربوط به مشتریانشان را مدیریت کنند. قابلیت‌های جدیدی که ما به این راهکارها افزوده‌ایم می‌تواند مشتریان را به طور مستقیم به سازمان‌های عرضه‌کننده خدمات مرتبط کند. راهکارهای سنتی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مستلزم این است که شرکت‌های عرضه‌کننده محتوای این راهکارها را برای هر کانال ارتباطی از نو طراحی کنند. اما شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف با نرم‌افزار Pega CPM می‌توانند فرایند خدمات مشتری خود را یک‌بار طراحی کنند و سپس آن را در همه کانال‌ها و ابزار ارتباطی به کار گیرند.
در نتیجه، سازمان‌های کاربر می‌توانند بازدهی، ثبات و رضایتمندی مشتریان خود را به طرز چشمگیری افزایش دهند.»

شرکت پگاسیستم اعلام کرده است کاربران می‌توانند از قابلیت‌های تحلیلی راهکارهای CPM نیز استفاده کنند. به کمک این راهکارها می‌توان با گردآوری برخی داده‌ها ی مهم، رفتار مشتریان را پیش‌بینی کرد.
 
کد مطلب: 21131
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام