۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۲

فروش آنلاین بازی‌های پلی‌استیشن سونی برای رهایی از بحران

ایتنا- شرکت سونی در ۸ سال مالی گذشته در بازار دستگاه‌های تلویزیون متحمل ضرر و زیان ۱۱ میلیارد دلاری شده است.


کازیو هیرایی، مدیرعامل جدید شرکت سونی قصد دارد با ترکیب محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از طریق شبکه‌های آنلاین، این شرکت را متحول کند.
هیرایی که قبلاً متصدی واحد پلی‌استیشن سونی بود، قصد دارد راهبردی را که قبلاً در این واحد به کار گرفته‌بود به کل شرکت سونی تعمیم دهد.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، به گفته رویترز، هیرایی ۵۱ ساله اعلام کرده است، قصد دارد راهبرد فروش آنلاین بازی‌های پلی‌استیشن را برای همه محصولات سونی به اجرا بگذارد.

شرکت سونی در ۸ سال مالی گذشته در بازار دستگاه‌های تلویزیون متحمل ضرر و زیان ۱۱ میلیارد دلاری شده است.
البته ضرر و زیان در بازار دستگاه‌های تلویزیونی فقط به سونی محدد نبوده و شرکت‌های پاناسونیک و شارپ نیز متحمل ضررهای هنگفتی در این بازار شده‌اند.

برآورد‌ها نشان می‌دهد این سه شرکت در سال گذشته در مجموع ۱۷ میلیارد دلار در این بازار ضرر کرده‌اند.
کار‌شناسان معتقدند کاهش تقاضا در بازار دستگاه‌های تلویزیون علت اصلی این ضرر و زیان‌ها است.

مدیر عامل جدید سونی گفته است برای کاهش ضرر و زیان و بازگشت به دوره سودآوری از هزینه‌های بخش‌های مختلف و به ویژه از هزینه‌های واحد تولید دستگاه‌های تلویزیونی این شرکت خواهد کاست.

وی که در ماه آوریل به طور رسمی جانشین هوارد استرینگر، مدیر عامل فعلی سونی خواهد شد هفته پیش نیز هشدار داده بود ضرر و زیان سالانه این شرکت بیش از ۲.۹ میلیارد دلاری خواهد بود که برآورد شده است.

مدیر عامل جدید سونی که به شدت تحت فشار سرمایه‌گذارانی است که خواهان توقف فوری ضرردهی سونی هستند، قول داده است که نه تنها برای کاهش هزینه‌های این شرکت از زیر بار تصمیمات سخت شانه خالی نخواهد کرد، بلکه بخش تولید تلویزیون سونی را دوباره به سودآوری خواهد رساند.
  
کد مطلب: 21112
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام