۲
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۴۴

نگاهي به نسل جديد رايانه‌ها

ایتنا- All In Oneها کاربران را از سر در گمی در انتخاب کامپیوتر مورد نظر،نجات می دهند.

"All In One" نسل جديد رايانه‌هاي خانگي به شمار مي‌آيد که داراي ويژگي‌هاي قابل توجهي است.

به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا، امروزه به‌دليل حجيم بودن كيس‌هاي رايانه اكثريت مشتريان جهت خريد PC دچار شك و ترديد مي‌شوند.
از اين رو و به دليل اينكه PCهاي خانگي با وجود نوت‌بوك‌ها هم‌چنان بازار خود را حفظ كرده‌اند، شركت‌هاي مختلف در صدد برآمده‌اند تا پنل پي‌سي‌هايي (Panel PC) را به بازار ارائه كنند كه علاوه بر اينكه نياز به كيس و اسپيكر مجزا نداشته باشد، تمام امكانات يك PC، لپ‌تاپ و يا يک نوت‌بوک را در خود جاي دهند.

در حال حاضر دستگاه‌هايي كه به‌نام All In One PC در بازار توليد و ارائه شده‌اند، حتي داراي امكاناتي بيش از يك PC خانگي (نظير وب‌كم، كارت ريدر و انواع پورت‌هاي جانبي) هستند.

مهم‌تر از همه، مصرف برق اينگونه رايانه‌هاست كه به مراتب كمتر از همتاي قديمي است به‌طوريكه در اكثر مدل‌ها حداكثر توان مصرفي ۶۵ وات دارد.
 
کد مطلب: 21063
نام شما
آدرس ايميل شما


فرشاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
من همیشه پی سی رو ترجیح میدم. چون در صورت خرابی خیلی راحت میتونم خودم قطعاتش رو تعویض کنم. ولی لپ تاپ ها در صورت خرابی باید حتما چند روزی برن مرکز گارانتی . هزینه تعمیرشون هم خیلی بیشتر از پی سی ها هستش. توی تغییرات سخت افزاری هم محدودیت خیلی زیادی دارن. به نظرم تنها توجیهی که برای لپ تاپ وجود داره حجم کم و قابلیت حمل و نقلشه. وگرنه هیچ برتری نسبت به پی سی ها ندارن.
سالار
feedback
Iran, Islamic Republic of
اولا اینکه قطعات پی سی رو میشه دلخواه انتخاب کرد و هر جور قیمتی که در مد نظر باشه رو هدف گرف و در بازار بهترین مارک رو خریداری کنیم،دوما هزینه تعمیر پی سی ها پایین تره و هر جور اسپیکر و وب کم و مانیتوری هم که به دلخواه باشه میشه درش جای داد و اینکه دیگه لازم نیست بخاطر یک قطعه کل پی سی رو عوض کرد و قدرت بالای پی سی ها هم همیشه جلوتر از بقیه خواهد بود تا دنیا هست این پی سی ها هستن که در خانه قدرت رو به رخ میکشن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام