۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۱

رييس شوراي رقابت: رايتل تعرفه‌هاي پيشنهادي‌اش را سريع‌تر به ما بدهد

ايتنا - پژويان: اگر سيم‌كارت‌هاي رايتل با تعرفه‌هاي مصوب رگولاتوري واگذار شوند شايد درنهايت به اقدام قانوني و قضايي مجبور شويم.



رييس شوراي رقابت درباره سيم‌كارت‌هاي رايتل و تعرفه مربوط به مكالمه با آن گفت:‌ انتظارمان اين است كه اپراتور سوم هرچه سريع‌تر پيشنهاداتشان را در اين زمينه به شوراي رقابت ارائه دهد.


به گزارش ایتنا جمشيد پژويان در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: گاهي شاهديم كه برخي سازمان‌ها و نهادها به وظايف شوراي رقابت آگاهي ندارند، بنابراين در اين مواقع وظيفه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات است كه با آگاهي دادن، آنها را مطلع كند.

وي افزود: زماني كه اپراتور سوم تلفن همراه تعرفه‌هايش را براي نهايي و تصويب شدن به رگولاتوري ارائه داد، اين وظيفه سازمان تنظيم مقررات ارتباطات بود كه آنها را با اين موضوع آشنا كرده و به آنها راهنمايي كند كه كار نهايي كردن تعرفه‌ها، وظيفه شوراي رقابت است.

رييس شوراي رقابت تاكيد كرد: رگولاتوري بايد به وظايف فني و تكنيكي خود بپردازد و ما نيز به وظايف خودمان و اين به نفع كشور نيز خواهد بود؛ انتظار ما از رگولاتوري و سازمان‌هاي مشابه همكاري در اين زمينه است.

وي ادامه داد: قوانين به ما اختيارات لازم را داده است و اگر در اين زمينه اقدامي صورت نگيرد و سيم‌كارت‌هاي رايتل با تعرفه‌هاي مصوب رگولاتوري واگذار شوند شايد درنهايت به اقدام قانوني و قضايي مجبور شويم اما تمايل داريم كه اين موضوع دوستانه حل شود.
 
کد مطلب: 21004
نام شما
آدرس ايميل شما