۳
۰
plusresetminus
جمعه ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۰۸

سامسونگ کره تیزر تبلیغاتی اسرائیل علیه ایران را محکوم کرد

ایتنا - در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند.


در موضعگیری نسبت به انتشار یک تبلیغ توهین‌آمیز، دفتر سامسونگ کره و دبی خطاب به دفتر سامسونگ رژیم صهیونیستی، بیانیه‌ای در محکومیت ساخت تبلیغی برای تبلت سامسونگ صادر کرده است.

به گزارش ایتنا از فارس، به تازگی تبلیغی از یک محصول سامسونگ منتشر شده است. در این تبلیغ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند؛ ۴ مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ در این بین شخصی از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه،نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آنهاست، منفجر می‌شود!

الهه طاهری، مدیر روابط عمومی سامسونگ کره در ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، در خصوص انتشار این تبلیغ، گفت: تهیه این تبلیغ ارتباطی با شرکت سامسونگ کره ندارد.

وی توضیح داد: ابن تبلیغ توسط یک شبکه تلویزیون کابلی اسرائیلی با نام HOT تهیه شده است.

وی گفت: در این شبکه برنامه‌ای پخش می‌شود که تبلت سامسونگ به عنوان جایزه برنامه به شرکت کنندگان داده می‌شود.

طاهری افزود: این کلیپ نیز توسط همین برنامه برای تبلیغ جایزه خود تهیه و پخش شده است.

مدیر روابط عمومی سامسونگ کره در ایران اظهار داشت: همچنین در موضعگیری نسبت به این موضوع، دفتر سامسونگ کره و دبی خطاب به دفتر سامسونگ اسرائیل، بیانیه‌ای در محکومیت ساخت این تبلیغ صادر کرده است و آن را توهینی به بازار خاورمیانه سامسونگ دانسته است.
 
کد مطلب: 20974
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
مسئولين محترم بايد از ورد محصولات با ماركت سامسونگ خودداري كنند تا براي كشورهاي ديگر عبرتي شود كه با نام ايران و مردمان و فرهنگ ان بازي نكنند
ايران يك از پر فروش ترين محصولات سامسونگ در جهان شناخته شده است
ولي حيف كدام مسئول بالا رتبه تحريم را صادر كند
هيچ مسدئولي پيگير نخواهد شد
اميدواريم كه در چند روز اينده مجلس بنامه جديدي عليه شركت سامسونگ تصوب نماييد
فرشاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
احتمالا خط اول رو خوندی و فکر کردی الان وقت نظر دادن هستش. مگه نمیبینی نوشته یه تلویزیون صهیونیستی برای جایزه شبکه تلویزیونی خودش یکی از محصولات سامسونگ رو در نظر گرفته بود و از یک تیزر توهین آمیز استفاده کرده بود ؟ این چه ربطی به شرکت سامسونگ داره ؟ تازه لازم نکرده به فکر وارد نکردن محصولاتشون باشید. با این محدودیتهایی که ایجاد شده نه اونا میتونن صادر کنن نه واردکننده میتونه وارد کنه نه خریدار توان خریدش رو داره !!!
رجبی نیا
feedback
United States
سلام
من تاکنون برای خودم و خانواده ام از محصولات سامسونگ استفاده می کردم شاید کلکسیونی از محصولاتش را دارم و اخیرا برای خرید ماشین لباسشویی و ... می خواستیم اقدام کنیم با اطلاع از این جریان تنها محصولی که برایم دیگر ارزش ندارد سامسونگ است برای خرید های قبلی خود پشیمانم انشاالله با جایگزینی کالاهای وطنی و درصورت نداشتن از محصول چینی استفاده می کنم دیروز با خرید یک سرویس کاملا چینی جایگزینی را آغاز کردم.
در ضمن از توجیهه نماینده سامسونگ در ایران متاسفم که می خواهد با دلایل واهی سامسونگ را تبرئه کند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام