۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۳

پدفون، ترکیبی از گوشی هوشمند و رایانه لوحی ایسوس

ایتنا- لازم نیست کاربران نگران اطلاعات خود بر روی این دستگاه باشند چون همه اطلاعات رایانه لوحی در گوشی تلفن ذخیره می‌شود.


شرکت ایسوس اعلام کرده است طراحی دستگاه‌های پدفون خود را که ترکیبی از رایانه لوحی و گوشی همراه است، مورد بازنگری قرار داده و تصمیم دارد آن را در کنگره جهانی موبایل که ۲۷ فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار دهد.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، پدفون یک رایانه لوحی ۱۰.۱ اینچی است که در آن یک فضای خالی برای یک گوشی هوشمند ۴.۳ اينچي ايسوس تعبيه شده است، كه قابلیت اتصال به این رایانه لوحی را داراست.

وقتی گوشی داخل پدفون است، از یک طرف قدرت پردازش آن را تأمین می‌کند و از طرف دیگر از آن شارژ الکتریکی دریافت می‌کند.

ظاهراً پدفون تمام قدرت پردازش خود را از پردازنده‌های چهار هسته‌ای گوشی می‌گیرد. با این حساب لازم نیست کاربران نگران اطلاعات خود بر روی این دستگاه باشند چون همه اطلاعات رایانه لوحی در گوشی تلفن ذخیره می‌شود.

این دستگاه همچنین قابلیت اتصال به رایانه لوحی ترنسفور پرایم ایسوس را داراست.
ترنسفور پرایم در واقع ترکیبی از رایانه لوحی و نت بوک است. بنا بر اعلام ایسوس، پدفون با نسخه به روز شده سیستم عامل اندروید کار می‌کند.

شرکت ایسوس که یکی از پیشگامان طراحی مبتکرانه رایانه‌های لوحی است، در نمایشگاه محصولات الکتروینک لاس وگاس هیچ محصول جدیدی را به نمایش نگذاشته بود، اما برگزاری کنگره جهانی موبایل فرصتی است تا این شرکت توانمندی خود را به نمایش بگذارد.

به نظر می‌رسد مشکل اصلی این دستگاه قیمت بالای آن باشد. چون مشتری در هنگام خرید آن ناچار است هم قیمت گوشی را بپردازد و هم قیمت رایانه لوحی را.
به همین خاطر این نگرانی وجود دارد که مصرف کنندگان رغبت چندانی برای خرید چنین دستگاهی نداشته باشند.

موتورولا هم که چند محصول ترکیبی از این نوع را وارد بازار کرده با این مشکل دست به گریبان است.
  
کد مطلب: 20954
نام شما
آدرس ايميل شما