۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۵

تلكام، بهترين فرصت براي معرفي توانمندي‌ها و توليدات داخلي مخابراتي

ایتنا- اگر وارداتي در اين حوزه و تجهيزات ارتباطاتي صورت مي‌گيرد بهتر است با ارتقاي تكنولوژي همراه باشد.


معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات گفت: نمايشگاه تلكام بهترين فرصت براي معرفي توانمندي‌ها و توليدات داخلي است و بهتر است جهت‌دهي آن به سمتي باشد كه حداكثر استفاده از توان توليد داخل صورت گيرد.

به گزارش ایتنا از ستاد خبری نمایشگاه تلکام 2011 حسن رضواني، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري با بيان اين مطلب افزود: نمايشگاه تلكام دستوردهاي بسيار خوبي به همراه دارد واين نمايشگاه بهترين فرصت هم براي سرويس‌دهندگان و هم براي سرويس‌گيرندگان محسوب مي‌شود.

رضواني درادامه با بيان اينكه بهتر است از توليدات داخلي به خوبي حمايت شود كه آن‌ها انگيزه براي توليدات داخلي داشته باشند گفت: ما نمونه‌هايي در اين زمينه داشتيم كه با حمايتي كه رگولاتوري از توليدات داخلي انجام داد آنها موفق شدند؛ به عنوان مثال سيستم‌هاي پايش ما با حمايتي كه رگولاتوري انجام داد به بهره‌برداري رسيد.

وي افزود: حمايت از توليدات داخلي صبر و حوصله زيادي را طلب مي‌كند و بايد بتوان شرايط را به خوبي فراهم كرد كه البته ممكن است اوايل مشكلاتي وجود داشته باشد ولي به مرور بايد حل كرد.

وي تاكيد كرد: بايد به اين موضوع نيز توجه كرد كه اگر وارداتي در اين حوزه و تجهيزات ارتباطاتي صورت مي‌گيرد بهتر است با ارتقاي تكنولوژي همراه باشد، نه اين‌كه فقط اقدام به وارد كردن كنيم چون اين حوزه مدام در حال ارتقا و پيشرفت است وطبيعي است بايد به ارتقاي تجهيزات و توليدات نيز توجه شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات ادامه داد: با اين كار هم توانايي فني افزايش يافته و هم اشتغال‌زايي نيز به مرور افزايش مي‌يابد.
 
کد مطلب: 20198
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام