۰
plusresetminus
جمعه ۶ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۵
استاد ارتباطات دانشگاه علامه

در آینده رسانه، تیتر اولین اهمیت را خواهد داشت

ایتنا - امروز برگزاری نشست های روزنامه نگاری سایبر و رسانه های اجتماعی در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ادامه خواهد یافت.



دکتر مسعودی در کارگاه آموزشی کاربردهای فناوری نوین در اطلاع رسانی گفت: با حضور تبلت‌ها ورسانه های اجتماعی و با توجه به میزان توجه مخاطبان این رسانه ها به تیتر در آینده رسانه تیتر اولین اهمیت را خواهد داشت.

به گزارش ایتنا از ستاد خبری همایش "روزنامه‌نگاری سایبر و رسانه های اجتماعی" در ادامه برگزاری سلسله همایش‌های "روزنامه‌نگاری سایبر و رسانه‌های اجتماعی" که توسط ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی و خبرگزاری های غیر دولتی برگزار می‌شود، در کارگاهی با عنوان فناوری‌های نوین در اطلاع‌رسانی، استاد دانشگاه علامه طباطبائی در بیان ایراد روزنامه‌نگاری در ایران ادمه داد: متاسفانه مطبوعات ما به دلیل نداشتن علم مطبوعاتی، نداشتن صنف، پشتوانه در دولت و عبور از خطوط قرمز دچار مشکل می‌شوند.

وی با اشاره به نمونه‌های تاریخی تعاملات روزنامه‌ها و روزنامه‌نگاران با دولت‌ها خاطر نشان کرد: در مواقعی مثل شهریور سال ۱۳۲۰ و یا کودتای ۲۸ مرداد و البته دو اصل ابتدایی انقلاب به دلیل عدم نظارت قوی و البته انجام رفتارهای ایراد‌دار توسط رسانه‌ها که ذکر شد، باعث شد تا فضای نامناسبی برای رسانه‌ها ایجاد شود.

امروز جمعه در ادامه سلسله همایش‌های "روزنامه‌نگاری سایبر و رسانه‌های اجتماعی" که توسط ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی و خبرگزاری‌های غیردولتی برگزار می‌شود، هم‌اندیشی شهروند خبرنگار و آینده سیاسی کشور با حضور آقای اسکندری در ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ و همایش اخلاق در فضای مجازی با حضور دکتر محمدزاده، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش‌ها و نشست‌ها برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 20115
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام