۳
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۶
شوراي رقابت هم تسليم شد

تعرفه تلفن ثابت افزايش يافت

ايتنا - پژويان: افزایش قابل توجهی نیست و حداکثر بیش از ۱۲ تا ۱۳ درصد نخواهد بود که در مجموع حدود ۴ تا ۵ ریال افزایش تعرفه روی هر پالس را در پی خواهد داشت.
تعرفه تلفن ثابت افزايش يافت


رئیس شورای رقابت گفت: بر اساس تصمیم شورای رقابت، تعرفه‌های تلفن‌همراه ثابت ماند و تعرفه‌ تلفن ثابت از ابتدای دی ماه حداکثر ۱۳ درصد افزایش خواهد یافت که این تصمیم تا پایان سال ۹۱ دارای اعتبار است.

به گزارش ایتنا جمشید پژویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ طی چندین جلسه اخیر شورای رقابت، پیشنهادات شرکت مخابرات در خصوص تغییر تعرفه‌های مخابراتی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای رقابت افزود:‌ نتیجه این جلسات این بود که پیشنهادهای ارائه شده از سوی شرکت مخابرات مورد موافقت قرار نگرفت و به این دلیل شورا پیشنهادی در خصوص حداکثر قیمت ممکن را تعیین کرد که برای اجرا به شرکت مخابرات ابلاغ خواهد شد.

تصویب افزایش حداکثر ۵ ریالی هر پالس
پژویان تصریح کرد: این حداکثر قیمت ممکن تعیین شده، افزایش قابل توجهی نیست و حداکثر بیش از ۱۲ تا ۱۳ نخواهد بود که در مجموع حدود ۴ تا ۵ ریال افزایش تعرفه روی هر پالس را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین براساس نتایج این جلسات، قیمت تلفن همراه ثابت ماند و تغییری نخواهد کرد.

اعلام نهایی تعیین تکلیف تعرفه‌های مخابراتی، دوشنبه هفته‌ آینده
پژویان افزود: به دلیل اینکه شرکت مخابرات درخواست دیگری برای قیمت‌گذاری خدمات ویژه‌ مخابراتی داشته، در جلسه آینده شورای رقابت این موضوع نیز بررسی خواهد شد و ریزه‌کاری‌های این تصمیم در جلسه هفته آینده شورا مشخص می‌شود.
وی گفت: در نهایت نتیجه نهایی در این خصوص روز دوشنبه روی سایت شورا قرار خواهد گرفت.

تغییر تعرفه‌ تلفن ثابت از دی‌ماه
رئیس شورای رقابت در خصوص زمان اجرایی شدن تصمیم شورای رقابت در خصوص تعرفه‌های جدید مخابراتی، اظهار داشت: براساس تصمیم شورای رقابت، این تعرفه‌ها از ابتدای دی ماه سال ۹۰ تا پایان سال ۹۱ اجرا خواهد شد.
 

کد مطلب: 20105
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر
feedback
United States
باز دست مسئولان شواری رقابت درد نکنه که فشار به ملت از این طرف رو دفع کردن. مخابرات واقعا حریصه! تازه میخواست قیمت رو چند برابر کنه!!!
علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خوب دیگه سال .ساله فشار دولته وتحمل ملت
نيما
feedback
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
عجب نرخ هاي طرفه خوبي داريم
از يك جا منافع داخلي كشور را ه كشورهاي خارجي ارزان و قيمت منافع و توليد داخلي را 5برابر مي كنيم
اگه جا داره فشار بدين به ملت
فقط يك مورد تا به الان افزايش نيافت
آدامس
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام