۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۱

بلاتکلیفی در مکالمات زیر سه ثانیه

ایتنا - چندی پیش سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به کمیسیون پیشنهاد داد که کلیه مکالمات زیر سه ثانیه اپراتورها که به دلیل کیفیت شبکه با مشکل مواجه می‌شوند، رایگان محاسبه شود.

مدیر کل دفتر بررسی‌های فنی و اقتصادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مقرر شده که کلیه مکالماتی که به‌صورت غیرمعمول تا سه ثانیه به دلیل عدم کیفیت و پوشش شبکه قطع می‌شود، محاسبه نمی‌شود.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، حسین فلاح جوشقانی گفت: چندی پیش سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به کمیسیون پیشنهاد داد که کلیه مکالمات زیر سه ثانیه اپراتورها که به دلیل کیفیت شبکه با مشکل مواجه می‌شوند، رایگان محاسبه شود که این موضوع به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسیده و به همه اپراتورها ابلاغ شد و درواقع مصوبه حذف هزینه مکالمات ناموفق کمتر از ۳ ثانیه از صورت حساب مشترکان به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ شده است.

وی گفت: البته تماس‌هایی که به‌طور معمول برقرار می‌شود و تماس گیرنده پیغام خود را به صورت سریع و در کم‌تر از سه ثانیه عنوان می‌کند، هزینه دارد و فقط تماس‌هایی که به دلیل مشکلات شبکه برقرار نشوند در این آمار جا می‌گیرد.

مدیر کل دفتر بررسی‌های فنی و اقتصادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار کرد: این موضوع در شهریورماه یعنی ماه گذشته به تمام اپراتورهای تلفن همراه کشور ابلاغ و مقرر شد که این طرح تا شش‌ماه انجام شود تا بعد از بررسی و جمع‌آوری گزارش‌ها و به نتیجه رسیدن طرح مورد بازنگری قرار بگیرد.

فلاح جوشقانی گفت: مواردی مورد نیاز در طرح بعد از به نتیجه‌گیری مورد بازنگری قرار می‌گیرند.
کد مطلب: 19849
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام