۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۱
محصولات خانگی کسپرسکی با 30درصد تخفیف ویژه

بازگشت به مدرسه با کسپرسکی

ایتنا - شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان (ایدکو) به مناسبت بازگشایی مدارس، محصولات خانگی کسپرسکی را با 3۰ درصد تخفیف در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد.
بازگشت به مدرسه با کسپرسکی
شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان (ایدکو) به مناسبت بازگشایی مدارس، محصولات خانگی کسپرسکی را با ۳۰ درصد تخفیف در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش ایتنا، شرکت ایدکو به عنوان عرضه‌کننده رسمی محصولات کسپرسکی در ایران، به کلیه خریداران محصولات خانگی شامل آنتی‌ویروس، اینترنت سکیوریتی و کسپرسکی ناب، از تاریخ ۹ مهرماه تا ۹ آبان ماه امسال تخفیف سی‌درصدی اهدا می‌نماید.

لزوم توجه به مقوله امنیت در کاربردهای روزانه و حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای سایبر، همواره از مسائل مورد تاکید لابراتوار کسپرسکی بوده است.

گنجاندن مواردی همچون ایجاد فضایی کاملا امن در حین وبگردی و گزینه نظارت والدین بر فعالیت‌های وب‌گردی کودکان نیز در همین راستا صورت گرفته است.

شرکت ایدکو و لابراتوار کسپرسکی، موعد بازگشایی مدارس را زمان مناسبی برای جلب توجه والدین به این موضوعات و گسترش فرهنگ توجه به امنیت در اینترنت می‌دانند و برنامه فروش ویژه محصولات خانگی کسپرسکی نیز با همین هدف ارائه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگان فروش آنلاین محصولات کسپرسکی و یا سایت www.irkaspersky.com نسبت به خرید و دریافت آنی کد فعال‌سازی اقدام نمایند.

همچنین تلفن ۸۸۸۴۶۰۷۰ آماده پاسخگویی به متقاضیان می‌باشد.

گفتنی است شرکت ایدکو در حال حاضر تنها نماینده توزیع آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و غرب آسیا و برترین ارائه‌کننده خدمات پس از فروش کسپرسکی در سال ۲۰۱۱ در ایران است.
کد مطلب: 19840
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام