۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۸

تکنولوژی ابری (Cloud-based security) برای محافظت جامع و بلادرنگ

ایتنا - شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل از محصولات امنیتی سری ۲۰۱۲ خود با شعاری جدید رونمایی کرد.
تکنولوژی ابری (Cloud-based security) برای محافظت جامع و بلادرنگ


نسخهٔ جدید ترکیبی از بهترین قابلیت‌های امنیتی و محافظت پیشرفته چندلایه می‌باشد.

به گزارش ایتنا، با ظهور حملات بی‌امان و پیشرفته سناریوی جدیدی از تهدیدات به وجود آمده است که نیاز به محافظتی نوین را بیش از پیش می‌طلبد تا بتوان یک گام از مجرمان سایبری جلوتر بود.

نسخهٔ جدید کوییک‌هیل با بهره‌گیری از سرویس‌های امنیتی مبتنی بر ابر (cloud-based security services) خود پوشش و حفاظت بیشتری را در برابر تهدیدها نوید می‌دهد.

سنجای کتکار مدیرعامل تکنولوژی‌های کوییک‌هیل می‌گوید: «ما محافظت هسته (core-protection) را در نسخهٔ ۲۰۱۲ برای اطمینان‌بخشی از امنیت روزانه کاربران کامپیوتر تقویت کرده و با افزایش قابلیت شناسایی تهدیدهای روز-صفر (zero-day حملات جدیدی که به دلیل حفره‌های موجود نرم‌افزاری همزمان با انتشار نسخهٔ جدید بروز می‌کنند) به محض وقوع محیطی پاک را برای آن‌ها فراهم نمودیم.سال‌ها پژوهش و تجربه در صنعت آنتی‌ویروس به ما آموخته است که حفظ امنیت تجهیزات در برابر نفوذهای غیرمجاز که از نقص‌های امنیتی و بدافزارها بهره می‌برند با استفاده از کارآمدترین روش‌ها ضروری بوده و خوشبختانه امروز در دسترس کاربرانمان قرار می‌گیرد. به عنوان یکی از مدیران فعال در فناوری آنتی‌ویروس، کوییک‌هیل قابلیت‌های پاسخگویی مستمر به مسایل امنیتی جدید می‌باشد و محافظت آنلاین خود را ادامه خواهد داد و اطمینان می‌دهم که کاربران امنیت دیجیتالی را تجربه خواهند کرد.»

نسخهٔ جدید به دنبال افزایش اطمینان کاربران در تجربه‌هایی کارآمد و موثر می‌باشد. Quick Heal ۲۰۱۲ سطح بالاتری از تجربه راهکارهای آنتی‌ویروسی را برای کاربران فراهم کرده و برای امنیتی موثرتر و کارآمدتر به‌روزرسانی‌های real-time را معرفی نموده است.

بر طبق گفته‌های مدیر ارشد فنی تکنولوژی‌های کوییک‌هیل آقای سنجای کتکار، «کوییک هیل ۲۰۱۲ سه پیشرفت عمده با تمرکز بر تجربه محفاظ هسته: امنیت مبتنی بر تکنولوژی ابری و شناسایی لحظه‌ای و فوری، افزایش طبقه‌بندی کاربران در بخش مدیریت خانواده و ارتقای PCTuner را به ارمغان آورده است. این‌ها تنها بخشی از کل پکیج ارتقاء می‌باشند. بسیاری از ویژگی‌های ارتقاء یافته شده در نسخه ۲۰۱۲ در درون محصول پنهان شده می‌باشد. منطق آن هم بر اساس شناسایی سریع نرم‌افزارهای مخرب و ارائه محافظت بیشتر می‌باشد.»

کوییک هیل ۲۰۱۲ ویژگی‌های جدیدی را جهت مبارزه با آخرین تهدیدهای امنیتی و محافظت قدرتمند معرفی کرده است و کاربران را از حفظ اطلاعات شخصی و محرمانه خود مطمئن می‌سازد. امنیت مبتنی بر تکنولوژی ابری، امنیتی جامع با به‌روزرسانی لحظه‌ای را برای کاربران فراهم می‌نماید. امنیت وب (Web security) پیشرفته از اطلاعات شخصی و مالی افراد در برابر حملات مخفیانه هکرها و بزهکاران سایبری محافظت می‌کند. رابط کاربری کارآمد همچنان به ارائه تجربه بدون دردسر و آسان کاربران می‌پردازد.

آبیجیت جوورکار قائم مقام بازاریابی و فروش تکنولوژی‌های کوییک هیل گفت: «گسترش انواع پلتفرم‌های دیجیتالی در چند سال اخیر موجب رشد مشابهی در افزایش تهدیدهای آنلاین، حملات سایبری و حتی نیازمندی‌های حفاظتی قدرتمندتر برای کاربران در برابر مجرمان سایبری شده است.»

وی همچنین افزود: «قابلیت‌های پیشرفته نسخهٔ ۲۰۱۲ با توجه به دگرگونی در شرایط و محیط تهدیدها کاملاً برای تجربهٔ امن کاربرانمان بهینه شده است.»

ویژگی مجتمع شده و ارتقاء یافته Quick Heal PCTuner، نیازهای بیشتری از کاربران محصول کوییک‌هیل توتال سکیوریتی را پاسخگو می‌باشد. نرم‌افزار سبک و چابک پی‌سی تیونر، عملکرد سیستم را بهبود بخشیده و آثار ردیابی حریم خصوصی در برنامه‌های پرکاربرد رایانه را پاکسازی می‌نماید. همچنین ویژگی جدید Startup Booster همه برنامه‌های ناخواسته که در هنگام بوت شدن به صورت خودکار اجرا و موجب کاهش سرعت سیستم می‌شوند، را حذف می‌نماید.
کد مطلب: 19822
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام