۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۵

اسلایدر به عرضه نزدیک شد

ایتنا - سیستم ‌عامل Slider نیز همچون دیگر تبلت‌های اسوس اندروید است اما نسخه اندروید هانیکام ۳.۲ در آن به کار رفته است و به یک صفحه نمایش از نوع IPS مجهز است که از زوایه دید ۱۷۸ درجه در تمام جهات برخوردار است.
EeePad Slider
EeePad Slider
شرکت اسوس به‌طور رسمی اعلام کرد که مراحل تست تبلت ای‌پد اسلایدر(Eee pad Slider) به پایان رسیده و در پایان ماه جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، همان‌طور که از اسم اسلایدر برمی‌آید، این محصول قالبی کشویی دارد که با ترکیبی متقارن صفحه کلید فیزیکی خود را به نمایش می‌گذارد و همچون برادر دیگرش Transformer، از پردازنده Tegra۲ شرکت انویدیا با فرکانس کاری یک گیگاهرتز و یک گیگابایت رم بهره می‌برد.

سیستم ‌عامل Slider نیز همچون دیگر تبلت‌های اسوس اندروید است اما نسخه اندروید هانیکام ۳.۲ در آن به کار رفته است و به یک صفحه نمایش از نوع IPS مجهز است که از زوایه دید ۱۷۸ درجه در تمام جهات برخوردار است.

ای‌پد اسلایدر یک تبلت فوق‌العاده است که با طراحی منحصر به فردش چشم بسیاری از افراد را به خود خیره ساخته است.چند ماه پیش شایعات بسیاری مبنی بر زمان به بازار آمدن این تبلت به گوش می‌رسید و روز گذشته شرکت سازنده این تبلت به طور رسمی اعلام کرد که مراحل تست این تبلت به پایان رسیده است و در پایان همین ماه وارد بازار خواهد شد و با قیمت‌های ۴۷۵ دلار به ترتیب با سیستم ۳۲ و ۱۶ گیگابایت به فروش خواهد رسید.

از خصوصیات این تبلت طراحی فوق‌العاده آن و همچنین وجود کی‌بورد جداناشدنی زیبا و کم حجم در آن است؛ از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان صفحه‌ای با اندازه ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و هم‌چنین پردازنده سی پی یو با قدرت ۱.۲ گیگاهرتز اشاره کرد
کد مطلب: 19632
نام شما
آدرس ايميل شما