۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۰

لپ‌تاپ فوق گرافیکی فوجیتسو

ایتنا - کمپانی آلمانی- ژاپنی فوجیتسو به تازگی لپ‌تاپی تولید کرده که قابلیت‌های ویژه‌ای از لحاظ گرافیکی دارد.
لپ‌تاپ فوق گرافیکی فوجیتسو


لپ‌تاپ‌ جدید فوجیتسو که AH531/GFo نام دارد، از امکانات متنوعی برخوردار است که باعث شده نسبت به همراه‌های خود کمی متمایز باشد.

این محصول که از نسل دوم پردازنده‌های Core i7 اینتل بهره می‌برد، دارای صفحه نمایش عریض ۶/۱۵ اینچی ال‌ای‌دی است که می‌تواند تصاویر را با وضوحی قابل قبول نمایش دهد.

نکته مهمی که AH531 را متمایز می‌کند، کارت گرافیک انویدیا GT525m آن است که با 1GB حافظه گرافیکی، این دستگاه را به یک غول گرافیکی همراه بدل کرده است.

شاید هارددیسک ۵۰۰ گیگابیتی این دستگاه چندان تقارنی با قابلیت‌های دیگر آن نداشته باشد، و کمی برای این نوت‌بوک کم باشد، اما به واسطه درگاه‌های متعدد USB به کار رفته در این محصول هیچ نگرانی برای اتصال هارددیسک جانبی با هر ظرفیتی به آن وجود نخواهد داشت.

گفتنی است AH531 فوجیتسو که با پشتیبانی بهین تکنولوژی عرضه می‌شود، به درایو Blu-ray مجهز است، همچنین اسپیکرهای HD، وب کم ۱. ۳ مگاپیکسلی و میکروفن قدرتمند، دیگر امکانات سمعی بصری این نوت‌بوک را تشکیل می‌دهند.

بد نیست کسانی که نگران عمر باتری لپ‌تاپ‌های قدرتمند هستند، بدانند باتری این محصول کم صدا و کم مصرف در حالت عادی ۵/۴ ساعت دوام می‌آورد و می‌توانند با خیال راحت تمام کارهای خود را به اتمام رسانند.

لازم به ذکر است این محصول در ۴ رنگ متنوع با قابی براق در بازار موجود می‌باشد.
کد مطلب: 19287
نام شما
آدرس ايميل شما